خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی کرج خبر داد:

تخریب 14 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در روستای احمدآباد ماهدشت

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۱۶۵

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: 14 مورد مستحدثات غیرمجاز در زمین‌های واقع در روستای احمدآباد ماهدشت تخریب شد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل صارمی از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی بخش مرکزی شهرستان کرج خبر داد و افزود: به منظور صیانت از اراضی کشاورزی با هر گونه تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغی شهرستان به طور جدی و مطابق قانون برخورد می شود.

وی افزود: 14 مورد مستحدثات غیرمجاز در زمینهائی به مساحت 55 هزار و 500 متر مربع واقع در روستای احمدآباد ماهدشت با حضور رئیس اراضی شهرستان، نماینده دادستان و نیروهای انتظامی در قالب تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی در این بخش تخریب شد. 

صارمی تصریح کرد: با تخریب این ساخت و سازها، در مجموع 2 هزار و 500 متر دیوارکشی و 120 مترمکعب استخر تخریب و به حالت اولیه بازگردادنده شد.

وی افزود: ساخت بنا و تاسیسات غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی باعث می شود خاک های حاصلخیز کشاورزی تخریب و به ویلا سازی منجر شود که در این صورت در کم ترین زمان دچار کمبود خاک مناسب برای کشاورزی خواهیم بود.

مدیر جهاد کشاورزی کرج از همه کسانی که قصد ساخت و ساز در اراضی و باغات منطقه را دارند خواست قبل از هرگونه اقدامی مجوزهای لازم را از جهاد کشاورزی اخذ کنند تا هم حقوق بیت المال رعایت شود و هم متحمل مشکلات احتمالی  وتبعات ناشی از آن نشوند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز