خبرگزاری کار ایران

در نشست با مشاور وزیر کشور مطرح شد:

نیازی: نگاه به انتصاب بانوان بسیار مثبت است/ اسماعیلی‌فرد: روند تدریجی انتصاب زنان در دولت تدبیر و امید منطقی است

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۹۴۸

مدیرکل دفتر استاندار البرز گفت: انتصاب مدیریتی بانوان منوط به نگاه و قدرت درونی آنان است که باید بیش از پیش مورد توجه بانوان دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، علی نیازی با بیان این مطلب در نشست هم اندیشی فریبا نظری پورکیایی، مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با بانوان مدیر شاغل در استانداری و فرمانداری های تابعه استان، اظهار داشت:  استاندار البرز نگاه ویژه ای به تحقق سهم 30 درصدی انتصاب بانوان در دستگاه های اجرایی استان داشته و دارد. در این راستا این نوید را  می‌دهیم  که بزودی معاون فرماندار یکی از شهرستان های استان نیز از بانوان توانمند البرز انتخاب و معرفی خواهند شد.

وی افزود: تحقق سهم 30 درصدی مناصب دولتی به بانوان، نیازمند گذشت زمان است و محدود به کشور ما نیز نمی شود. بطوریکه در سطح کشورهای پیشرفته نیز این میزان در حدود 40 درصد است.

نیازی خاطر نشان کرد: آنچه مهم است اینکه در استان البرز تفاوتی میان زنان و مردان وجود ندارد در این میان نکته حائز اهمیت اینکه تحقق توانمندی بانوان در عرصه های مختلف مدیریتی منوط به نگاه بانوان و قدرت درونی آنان است که می تواند با صبر و خودباوری به منصه ظهور و بروز برسد.

روند تدریجی انتصاب زنان در دولت تدبیر و امید منطقی است 

مریم اسماعیلی فرد، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: طبق ابلاغیه رئیس جمهور تا پایان برنامه ششم توسعه باید 30 درصد مناصب مدیریتی کشور به زنان تعلق بگیرد، در این راستا با اهتمام خاص  استاندار البرز شاهد انتصاب دو معاون فرماندار و چهار معاون مدیرکل بوده ایم که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: به یاد داشته باشیم که در دهه گذشته جایگاه خاصی برای بانوان در دستگاه های اجرایی قائل نبودند اما خوشبختانه در حال حاضر شرایطی فراهم شده است که می توان به آینده انتصاب مدیریتی بانوان در کشور امیدوار بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز تصریح کرد: در هر انتصابی موافق و مخالفت هایی وجود دارد که طبیعی است در این راستا وظیفه داریم از بانوان توانمند، پویا و شایسته حمایت کرده تا راه برای مسئولیت‌های سنگینی که دولت زنان در آینده بر عهده خواهند گرفت، باز شود.

گفتنی است در این نشست بانوان دولت زن استانداری و فرمانداری شهرستانهای استان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در حضور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده پرداخته و ضمن تقدیر از تلاش ها و موفقیت های وی در حوزه زنان و خانواده در سطح کشور خواستار تثبیت جایگاه زنان در عرصه های مختلف شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز