خبرگزاری کار ایران

سردار حسینی خبر داد:

اعتراف هکر کارت بانکی به سرقت 3 میلیاردی/ 3 متهم دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۲۷۳

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی البرز، گفت: فردی که با کپی کارت بانکی یکی از شهروندان و هک کردن اطلاعات آن 3 میلیارد ریال از موجودی حساب برداشت کرده بود توسط ماموران پلیس فتا دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سردار سید جعفر حسینی در جمع خبرنگاران، گفت: به دنبال مراجعه فردی به پلیس فتا استان البرز مبنی بر اینکه از کارت بانکی وی مبلغ 3 میلیارد ریال به صورت غیر مجاز برداشت شده، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی اطلاعات پرینت حساب شاکی مشخص شد، فرد ناشناسی اقدام به برداشت 3 میلیارد ریال از حساب وی کرده و سپس از طریق دستگاه پوز یک طلافروشی در تهران، مبلغ موجود کسر شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در ادامه روند پیگیری پرونده محرز شد، متهم پس از سرقت کارت عابر بانک شاکی و کپی آن، اطلاعات کارت را هک و پس از خالی کردن موجودی حساب وی از طلافروشی در تهران خریدکرده است.

این مقام انتظامی گفت: با پیگیری‌های شبانه روزی ماموران، متهم دستگیر که در تحقیقات پلیسی به جرم خود مبنی بر برداشت وجه به صورت غیر مجاز اعتراف و اقرار کرد پس از برداشت وجه از یک طلافروشی در تهران مبلغ 20 هزارو 500 دلار قاچاق خریداری کرده است.

سردار حسینی با بیان اینکه طلافروش و تهیه کننده دلارهای قاچاق نیز دستگیر شدند، گفت: هر 3 متهم دستگیر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز