خبرگزاری کار ایران

عبادالله کامکار:

امسال هیچ واحد تولیدی تحت تملک بانک‌ها قرار نگرفته است

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۹۳۹

معاونت استاندار البرز گفت: با توجه به پیگیری‌های استاندار در سال ۹۷ هیچ واحد تولیدی در تملک بانک‌ها قرار نگرفته است.

به گزارش ایلنا، عبادالله کامکار با بیان این مطلب در جلسه شورای بانک‌های استان البرز اظهار داشت: در سال گذشته با حمایت جدی بانک مرکزی و همکاری بانک های عامل استان توانستیم رکوردی بیسابقه را ثبت کنیم و در بخش  پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت رتبه اول و در بخش نوسازی و بازسازی رتبه دوم کشوری را کسب کردیم.

وی افزود: در این نشست موضوع اعتبارات از محل بند ب تبصره 16 سال 1397 مدد جویان اداره بهزیستی و همچنین بررسی نحوه واگذاری واحدهای تملیکی مورد بررسی قرار گرفت.

کامکار تصریح کرد: با توجه به  اعتبارات ماده 16، 20 میلیارد تومان می بایست توسط بانک های عامل استان به افرادی که توسط اداره کل بهزیستی معرفی می گردد به عنوان وام اشتغال پرداخت گردد . در این نشست تک تک پرداختی های بانک عامل استان مورد بررسی قرار گرفت و بانک هایی که تا کنون نتوانستند درتعهد نسبت به پرداخت میزان تخصیص خود اقدام کنند باید هر چه سریع تر وام های تسهیلات مشاغل خانگی و مدد جویان را به سرانجام برسانند.

معاون استاندار البرز متذکر شد: یکی از بزرگترین مشکلات شناسایی شده در این بخش عدم معرفی ضامن از سوی مددجویان بوده تا در کوتاه‌ترین زمان وام خود را دریافت کنند.

کامکار گفت: دومین دستور جلسه شورای بانک‌های استان موضوع تملک واحدهای تولیدید بوده که مقرر شد از طریق ایجاد سامانه از طریق صمت با همکاری رئیس کمسیون بانک ایجاد شود.

وی افزود: در این راستا ضمن بررسی بدهی‌های و جریمه‌های مالیاتی و بیمه ای تامین اجتماعی و کمک به این واحدها برای واگذاری در کوتاه‌ترین زمان 36 واحد از این واحدهای در حال حاضر به متقاضیان واگذار شده و به چرخه تولید بازگشتند.

معاون استاندار تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های استاندار محترم در سال 97 هیچ‌گونه واحد تولیدی تملک نشده این گزارش عدم تملیک 1397 توسط مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز