خبرگزاری کار ایران

دبیرکل جمعیت هلال احمر مطرح کرد:

شهر کرج در مجاورت تهران، مظلوم است/ در حوادث کشور، مردم از ما پیشی می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۷۸۹

دبیرکل جمعیت هلال احمر با عنوان اینکه شهر کرج در مجاورت تهران، مظلوم واقع شده است، گفت: با افتخار اعلام می کنم مردم در زمان حوادث از ما جلوترند. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود محمدی‌نسب امروز با حضور در مراسم تقدیر از جوانان و داوطلبان فعال جمعیت هلال‌احمر استان البرز، گفت: استان البرز و شهر کرج از زیبایی‌ خاص برخوردار است و با وجود امکانات قابل توجه، نیازمند توجه فراوان است. 

وی با اشاره به اینکه شهرهای مجاور پایتخت، مظلوم واقع می شوند، افزود: همجواری کرج در کنار تهران باعث شده که این کلانشهر و استان البرز به درستی حمایت نشود چرا که امکانات این استان در تهران به کار گرفته‌ شده است لذا قول داده‌ام و امیدوار هستیم دولت نیز با حمایت خاص خود، توجه ویژه‌ای به این استان داشته باشد.

محمدی‌نسب با یادآوری اقدامات جوانان و امدادگران هلال‌احمر استان البرز در زلزله سرپل ذهاب، اظهار داشت: با بررسی خدمات انجام شده و دیدن آمار فعالیت ها، اینگونه تصور می شد که از تجهیزات و امکانات بیشتری در این استان برخوردار هستیم و این نشان دهنده همیاری مردمی و حضور فعال است.

وی با اشاره به فعالیت داوطلبانه جمعیت هلال‌احمر یادآور شد: این نیروهای داوطلب که رابطه استخدامی ندارند، جزو بهترین نیروهای کشور هستند که بدون انتظار مالی وقت و توان خود را برای ارائه خدمات به مردم کشور گذاشته‌اند.

محمدی نسب با عنوان اینکه امدادگران، فداکارانه در صحنه حاضر هستند، ادامه داد: اعلام می کنم نیروهای داوطلب هلال‌احمر که با فراگیری آموزش‌های مختلف، فعالیت می کنند، باعث افتخار هستند.

وی ادامه داد: پشتیبانی و حمایت مردم در کشور و در شرایط و بحران های مختلف با حجم بسیار کمکهای نقدی و غیر نقدی مردمی روبرو بوده ایم و با افتخار اعلام می کنم از درخواست مردم عقب تر هستیم.

محمدی‌نسب به زلزله غرب کشور در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در نیمه دوم سال 96 با تعدد حوادث بسیاری مواجه بودین. گستره جغرافیایی وقوع زلزله، باعث افزایش میزان فعالیت نیروهای هلال‌احمر در نقاط مختلف کشور، شد.

وی گفت: متکی و دلگرم به حضور جوانان و نیروهای داوطلب هستیم و اگر حضور داوطلبان جوان هلال‌احمر نبود، قادر نبودیم کارها را آن‌طور که باید پیش ببریم.

محمدی‌نسب تأکید کرد: نیروهای کوهنورد هلال‌احمر استان البرز در عملیات امداد و نجات در حادثه سقوط هواپیما به خوبی، فعالیت کردند.

وی در رابطه با  تردد 30 میلیون خودرو در جاده چالوس، یادآور شد: ایام تعطیلات نوروزی روزهای پرکار برای نیروهای هلال‌احمر بود و حضور موثر جوانان امدادگر و توصیه های موکد به مسافران نوروزی در کاهش تصادفات، کمک مهمی بود که انجام شد.

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر متذکر شد: تلاش کردیم با ایجاد اصلاحات مثبت در جمعیت هلال احمر کشور در ایجاد صلح و دوستی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفتارهای پرخطر، نقش موثری داشته‌ باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز