خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز مطرح کرد؛

کاهش ۲۰درصدی تصادفات نسبت به سال قبل/ تخلفات با ۱۱۰ تیم رصد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۰۹۷

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با اشاره به حضور ۱۱۰ تیم پلیس راه بر وضعیت تخلفات جاده‌ای، از کاهش ۲۰درصد تصادفات نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان، اظهار داشت: ۱۱۰ تیم پلیس راه شامل ۵دستگاه موتورسیکلت، ۵ تیم نامحسوس، ۷تیم کنترل عملیات ترافیکی و بقیه تیم های پلیس راه و سایر نیروهای کمکی انتظامی بر تردد جاده ای استان نظارت دارند.

وی از کاهش ۲۰درصدی تصادفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال قبل خیر داد و افزود: روزانه به طور میانگین ۷۷۰هزار خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز عبورمی کنند، در حالی که نیم درصد از راه های کشور در این استان قرار دارد.

وی یکی از برنامه های پلیس راه استان را کنترل محسوس و نامحسوس در جاده های اصلی و پرتردد، اعلام کرد و گفت: تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز به صورت ویژه رصد می شود.

سردار محمدیان با تاکید بر حفظ ایمنی و آرامش مسافران نوروزی، گفت: تدابیر لازم اندیشیده شده لذا با تخلف های حادثه ساز مانند سرعت، سبقت غیرمجاز و همچنین حرکات مخاطره آمیز به شدت برخورد قانونی می شود.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: افزون بر ماموران پلیس راه، از رده های مختلف انتظامی نیز نیروهای زیادی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز