خبرگزاری کار ایران

در جلسه کارگروه اشتغال ساوجبلاغ مطرح شد:

انتقاد از عدم اجرای‌تعهدات شهرداری هشتگرد/ بررسی‌دستورالعمل اجرایی طرح مهارت آموزی در محیط کار

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۵۸۹

دستورالعمل اجرایی طرح مهارت آموزی در محیط کار در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ساوجبلاغ مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش‌ایلنا از ساوجبلاغ، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری‌شهرستان ساوجبلاغ صبح امروز به ریاست فرماندار و با حضور اعضای این کار گروه در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

ابوالقاسم پالیز گیر فرماندار ساوجبلاغ در این جلسه با تاکید بر اینکه مدیران کار گروه نسبت به تدوین برنامه اشتغال سال ۹۷ اقدام کنند، اظهار داشت: میزان ایجاد اشتغال ما در سال ۹۶ به ۷ هزار ۳۱۰ نفر رسید و بیشترین رکورد شهرستانهای استان را از آن خود کرده و با آمارسال ۹۵ که ۸ هزار متقاضی شغل داشتیم ۱۲۶۵ نفر هنوز جویای کار هستند که امید وارم تا پایان سال جاری زمینه اشتغال این تعداد نیز فراهم شود .

پالیز گیر از شهرداری های گلسار و شهر جدید هشتگرد در ایجاد تعاونی توسعه عمران قدر دانی کرد و گفت: متاسفانه شهرداری و شورای اسلامی هشتگرد به تعهدات خود در خصوص اشتغال و تعاونی توسعه بخوبی عمل نکرده و از عملکردشان رضایت ندارم .

وی گفت: هدف از اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی را آشنایی کارجویان با محیط کسب و کار و کسب تجربه، آماده سازی و ایجاد خودباوری در مهارت آموز برای عرصه اشتغال و کارآفرینی عنوان کرد.

در این جلسه دستورالعمل اجرایی طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی مورد بررسی قرار گرفت و هر یک از اعضا نظرات و پیشنهادات اصلاحی خود را در خصوص اجرای این طرح بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز