خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار کرج خبر داد:

اجرای طرح نظارت بر قیمت کالا در آستانه نوروز 97 / برخورد با 30 واحد صنفی متخلف در کرج

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۲۳۹

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه کرج با اشاره به اجرای طرح نظارت بر قیمت کالا در آستانه روزهای پایانی سال گفت: 30 واحد صنفی متخلف در این شهرستان جریمه شدند.

به گزارش ایلنا از کرج، محمد مجرد معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه کرج در نشست تنظیم بازار این شهر اظهار داشت: با اجرای طرح نظارت بر قیمت کالا در آستانه روزهای پایانی سال اخطار پلمپ برای واحدهای صنفی متخلف دراین شهرستان صادر می‌شود.    

وی افزود: در اجرای این طرح از شب یلدا سال‌جاری هفته ای یک تیم بازرسی در سطح مناطق مختلف شهری حضور یافته و آخرین وضعیت بازار را رصد می‌کنند. 

این مقام مسئول ادامه داد: تاکنون 40 واحد مورد بازرسی قرار گرفته و با متخلفان برابر قانون نظام صنفی برخورد لازم صورت گرفته است. 

مجرد گفت: تخلفاتی نظیر گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت وعدم صدور فاکتور فروش از جمله مواردی است که در طرح نظارت بر بازار مورد توجه قرار می‌گیرد. 

وی خاطرنشان کرد: 30 واحد صنفی نیز به دلیل تخلفات فوق طی این مدت جریمه نقدی شده اند. 

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه کرج تاکیدکرد: باتوجه فرارسیدن تعطیلات نوروزی و افزایش تقاضای کالاهای مصرفی از سوی مردم ، مدیریت بازار از اهمیت بالایی برخوردار است. 

وی اضافه کرد: بنابراین نظارت بر بازار از سوی دستگاه‌های متولی از ضرورت‌های امرتنظیم بازار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز