خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز خبر داد:

کشف محموله 2 میلیارد ریالی قاچاق در البرز

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۳۰۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از کشف 2 تن پوشاک قاچاق به ارزش ریالی 200 میلیون تومان در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج،علی‌اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز  صبح امروز در نشست خبری با اشاره به کشف کالای قاچاق در استان اظهار داشت: این کالاها از داخل یک کانتینر که 2 خودرو از کشور ارمنستان به سمت یکی از کشورهای خلیج فارس ترانزیت می‌کردند، کشف شده است.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان پلمب این خودرو  را در شهرستان مرند شکسته  و مقادیر زیادی پوشاک قاچاق به محتوای کانتینر اضافه می کنند، ادامه داد: نیروی انتظامی متوجه شکست پلمب می‌شود و کالاهای قاچاق را کشف می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت:از طرفی هم مدت قانونی که این کانتینر باید از کشور خارج می‌شده است، تمام شده بود که در این حالت براساس قوانین بار این خودرو قاچاق محسوب می‌شده است.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 2 تن پوشاک قاچاق به ارزش ریالی 200 میلیون تومان  به این کانتینر اضافه شده است، بیان کرد: در حال حاضر متهم با قرار 700 میلیون تومانی بازداشت است و البسه و خودروها توقیف شده‌اند.

مختاری با بیان اینکه این پوشاک قرار بود در تهران تحویل شود، اضافه کرد: کالای قاچاق کانتینر در حین عبور از استان البرز کشف شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز