خبرگزاری کار ایران

دستیار وزیر ارتباطات در امور جوانان:

موفقیت منطقه اقتصادی پیام نتیجه اعتماد به جوانان است

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۹۲۱

دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور جوانان گفت: نقش جوانان شاغل در شرکت پیام به عنوان موتور محرکه اصلی فعالیت‌های مجموعه قابل توجه است و موفقیت های این منطقه نتیجه اعتماد به جوانان است .

به گزارش ایلنا از کرج، مجتبی جوانبخت دستیار امور جوانان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه سفر به استان البرز و بازدید از منطقه اقتصادی پیام در جمع خبرنگاران پیرامون انگیزه این سفر اظهار داشت:  خوشبختانه مدیریت مجموعه پیام با اتخاذ استراتژی مناسبی برای توسعه و فعال‌سازی ظرفیت‌های پیام دورنمای روشنی را برای ایجاد امکان خدمت‌رسانی به مردم عزیز فراهم کرده و همکاران پرتلاش‌مان در این مجموعه هم به خوبی توانسته‌اند این راه را بپیمایند.

وی با بیان اینکه امید داریم که با همراهی مسئولان منطقه‌ای این مسیر با سرعت بیشتری طی شود، گفت: نگاه مثبت وزیر ارتباطات به فعالیت‌های این شرکت می‌تواند در پیشبرد برنامه‌ها بسیار مؤثر باشد تا منطقه ویژه اقتصادی پیام به یکی از فعالترین مراکز اقتصادی و فناوری منطقه تبدیل شود.

جوانبخت در ادامه یادآور شد : شورای دستیاران جوان می تواند با کمک فکری به سایر مدیران ارشد وزارتخانه در این مسیر یاری گر همکاران و مدیریت مجموعه پیام باشد. البته بیش از همه نقش جوانان شاغل در شرکت پیام به عنوان موتور محرکه اصلی فعالیت های مجموعه قابل توجه است.

وی خاطرنشان کرد: به نوبه خودمان سعی داریم در این راه با تجمیع کمک‌های فکری سایر جوانان شاغل در وزارت نقشی هر چند مختصر در هموار کردن راه پیشرفت و توسعه این مجموعه داشته باشیم و از طرف دیگر با توجه به اینکه مدیریت پیام نیز به یک جوان خوش فکر سپرده شده موفقیت این مجموعه برای همه ما حائز اهمیت ویژه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز