خبرگزاری کار ایران

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش البرز خبر داد:

برگزاری‌مسابقه کتابخوانی با محوریت شعار سال برای سواد آموزان البرزی

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۲۴۸

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش البرز از مسابقه کتابخوانی با محوریت شعار سال "اقتصاد مقاومتی؛تولید و اشتغال"در بین سواد آموزان دوره انتقال در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج، محرمعلی الهویی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: همزمان با سی و نهمین طلیعه‌فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، در راستای اجرای برنامه‌های معاونت سوادآموزی استان البرز در دهه مبارک‌فجر، مسابقه کتابخوانی با محوریت شعار سال "اقتصاد مقاومتی،تولید واشتغال"در بین سوادآموزان دوره انتقال با حضور جمعی از مسئولان و مقامات محلی برگزار شد.

الهویی افزود: این مسابقه از محتوای کتاب"داستان یک زندگی" که ماجرای خانواده روستایی را روایت می کند که از طریق آموزش و با همت و تلاش خانوادگی در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) درحمایت از تولیدات داخلی گام موثر برای تولید و ایجاد اشتغال و کارآفرینی و ارتقاء وضعیت اقتصادی خانواده و جامعه برگرفته شده است.

وی بیان داشت: یکی از اهداف اصلی سوادآموزی تعمیق و تثبیت یادگیری سوادآموزان و جامعه هدف است و این مهم با تشویق سوادآموزان به مطالعه مستمر و مفید محقق خواهد شد.

معاون سوادآموزی اذعان داشت: مطالعه و علم آموزی در دین مبین اسلام، کلام وحی و احادیث معصومین (علیهم السلام) بسیار مورد سفارش و تاکید قرار گرفته است؛ آنجایی که حضرت امیرالمومنین (ع) می فرمایند کسی که با کتاب آرامش می یابد هرگز آسایش از او سلب نمی شود و این نشان دهنده جایگاه رفیع کتاب و کتابخوانی در اسلام است.

الهویی با اشاره به اینکه این طرح در بین 1100نفر از سوادآموزان مشغول به تحصیل در دوره انتقال در سراسر استان البرز اجرا شد، گفت: در پایان مسابقه به 3 نفر از سوادآموزان منتخب و برتر در هر ناحیه و شهرستان با اهداء جوایز تقدیرمی شود.

وی گسترش و توسعه فرهنگ مطالعه وکتابخوانی در بین سوادآموزان و خانواده‌های آنان را به منظور تقویت مهارت‌خواندن و نوشتن برای کاربردی‌کردن آموخته‌های آنان در زندگی و توانمندسازی سوادآموزان در مواجهه با مسائل و مشکلات فردی، خانوادگی و اجتماعی را از اهداف این مسابقه عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز