خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار البرز؛

تقاطع غیر همسطح سیپورکس به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۷۵۱

تقاطع غیر همسطح محور اشتهارد، نجم آباد، نظرآباد و طرح بهسازی جاده قدیم کرج- هشتگرد به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از نظرآباد، محمدعلی نجفی صبح پنجشنبه در سفر به این شهرستان؛ پروژه تقاطع غیرهمسطح محور اشتهارد - نجم آباد - نظرآباد و جاده قدیم کرج - هشتگرد و همچنین طرح بهسازی مسیرهای دسترسی به آزاد راه را به بهره برداری رساند.

وی پروژه اتصال آزاد راه به تقاطع غیر هم سطح اشتهارد _نجم آباد _نظرآباد را با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

استاندارالبرز در ادامه شرکت تولیدی در زمینه راه و ساختمان را که محصولات بتنی مرتبط با مبلمان شهری تولید می کند به بهره برداری رساند.

این شرکت با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید۱۰۰ هزارتن در سال زمینه اشتغالزایی برای ۴۰ نفر را در شهرستان نظرآباد فراهم ساخته است.

بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و صرفه‌جویی در مصارف انرژی بالاترین توان تولید در کشور از مزایای اجرای این طرح بشمار می رود.  

نجفی قرار است در ادامه بازدیدی هم از تپه تاریخی ازبکی در شهرستان نظرآباد داشته باشد.

بازدید اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از کارخانه مقدم از دیگر برنامه های استاندار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز