خبرگزاری کار ایران

عصر فردا برگزار می‌شود؛

راه آهن- اکسین؛ نبرد صعود و سقوط در هفته بیست ویکم لیگ دسته اول

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۸۹۹

در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول باشگاه های کشور تیم های راه آهن و اکسین البرز عصر فردا در تهران به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرج، عصر فردا و در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم‌های راه‌آهن و اکسین البرز با یکدیگر دیدار می‌کنند.

در حالی که تیم اکسین در رده پنجم جدول قرار گرفته و برای باقی ماندن در کورس قهرمانی تلاش می‌‌کند، راه‌آهن رده هجدهمی شانس های خود را برای ابقا در لیگ دسته اول کمرنگ می بیند.

راه آهن که تنها تیم بدون برد در جدول لیگ دسته یک کشور به شمار می‌رود، به تازگی 6 بازیکن جدید را در اختیار گرفته اما 4 امتیاز از 20 بازی کارنامه ای نیست که بتواند آنها را به ماندن در بین لیگ یکی‌ها امیدوار کند.

در مقابل اکسینی ها که بعد از پیروزی هفته گذشته تنه به تنه تیم های بالای جدول زده اند حالا امیدوارند با یک پیروزی بی دردسر در مقابل راه آهن، راه خود را برای بالا رفتن از پله های جدول لیگ دسته اول هموار کنند.

دو تیم اکسین البرز و راه آهن تا کنون سه بار با یکدیگر مصاف داشته اند که نتیجه آن یک برد و مساوی برای هر تیم بوده است.

لطیفی سرمربی اکسین البرز در خصوص بازی با راه آهن گفت: ما فریب جایگاه تیم ها را در جدول نمی‌خوریم و می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم. از شرایط تیم راضی هستم و با توجه به جایگاهی که داریم می‌توانیم در هفته های باقی مانده شانس خودمان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز