خبرگزاری کار ایران

خیرالله ترخانی عنوان کرد:

۸۵ درصد پرستاران شاهد برخورد بد بیماران و اطرافیان آنها بوده‌اند/ اضافه‌کاری و معوقات، پرستاران را در تنگنا قرار داده است

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۲۷۸

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری البرز با بیان اینکه طبق آمار موجود ۸۵ درصد پرستاران طی سال‌جاری شاهد برخورد بد بیماران و اطرافیان آنها با خود بوده‌اند، گفت: اضافه کاری و پرداخت معوقات پرستاران را در تنگنا و سختی قرار داده است.

به گزارش ایلنا از کرج، خیرالله ترخانی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری البرز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پرستاری از جمله شغل‌هایی است که علاوه بر سختی کار، صبر و تحمل بالایی نیاز دارد، اظهار داشت: یک پرستار نه‌ تنها به علم و فنون پرستاری آگاه است، بلکه باید دارای اخلاق نیکو و ارتباطات خوبی باشد.

وی آنچه پرستاران را در تنگنا و سختی قرار داده اضافه‌کاری، پرداخت معوقات و... عنوان کرد و افزود: امید داریم بتوانیم در راستای مرتفع سازی مطالبات پرستاران اقدام کنیم.

ترخانی با بیان اینکه پرستاران همچون رزمندگان اسلام، خستگی را شرمنده کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ارتقاء فرهنگ احترام به پرستاران باید در جامعه نهادینه شود زیرا پرستاران در شرایط سخت‌کاری خود موردتعدی کلامی و حتی فیزیکی بیماران و اطرافیان آن‌ها قرار می‌گیرند.

سرپرست معاونت‌سیاسی، امنیتی استانداری البرز ادامه داد: طبق آمار موجود ۸۵ درصد پرستاران طی سال جاری شاهد برخورد بد بیماران و اطرافیان آن‌ها با خود بوده‌اند که این مهم به لزوم فرهنگ‌سازی در جامعه تأکید دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز