خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران لرستان خبر داد:

حضور ۱ هزار نفری جامعه ورزش لرستان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۶۸۷

بیش از ۱ هزار نفر از ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان و مسئولان هیات‌های ورزشی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شرکت می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران لرستان گفت: بیش از ۱ هزار نفر از ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان و مسئولان هیات‌های ورزشی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ پاسدار بهروز بازگیر در جلسه شورای سازمان بسیج ورزشکاران لرستان بیان داشت: بیش لز۲ هزار نفر از ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان ومسئولان هیات‌های ورزشی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شرکت می‌کنند. جامعه ورزش لرستان وبسیج ورزشکاران استان در این مراسم همگام با دیگر اقشار جامعه بار دیگر با آرمان‌های امام راحل بیعت خواهند کرد.
وی در ادامه گفت: بیشتر ورزش‌های موجود در کشور نوعا الهام گرفته از الگوهای غرب یا شرق هستند و همین مساله باعثشده است که فرهنگ غیر ارزشی نیز به همراه این ورزش‌ها وارد کشور ما نیز شوند.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران لرستان گفت: ورزش‌های الهام گرفته از غرب منشاء ورود فرهنگ‌های غیر ارزشی در عرصه ورزش کشور هستند.
وی با تاکید بر اینکه اگر فرهنگ بسیج را در ورزش پیاده کنیم می‌توانیم در صدر رتبه‌های ورزش جهان قرار بگیریم و سکوهای قهرمانی را فتح کنیم افزود: اگر روزی تیم فوتبالی داشته باشیم که نماز شب بخواند و با وضو و به نیت برافراشتن پرچم اسلام به میدان بروند قطعا می‌توانیم قوی‌ترین تیم‌های دنیا را به راحتی شکست دهیم.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران لرستان گفت: اساس کار بسیج در ورزش یک کار آموزشی و تربیتی است؛ از این رو لازم است که در موضوعاتی همچون ورزش اسلامی، فقه و ورزش، اخلاق ورزشی مبتنی بر اسلام به تحقیق و پژوهش بپردازیم تا بتوانیم در غرصه ورزش منشاء تحول شویم که این امر توسط بسیج ورزشکاران شروع شده است.

بازگیر بر ضرورت راه اندازی شورای امر به معروف در بسیج ورزشکاران تاکید کرد و افزود: با تشکیل این شورا‌ها در باشگاه‌ها به سمت برگزارسی کلاس‌های تربیت و آموزش صالحین و اقامه نماز جماعت حرکت می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز