خبرگزاری کار ایران

به میزبانی دهیاری سعیدآباد برگزار شد؛

جلسه کارگاه آموزش اجرای طرح‌های مناسب‌سازی اماکن و معابر عمومی

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۲۲۵

جلسه کارگاه آموزش اجرای طرحهای مناسب سازی اماکن، معابر عمومی و توانبخشی مبتنی بر جامعه به میزبانی دهیاری سعیدآباد برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساوجبلاغ، جلسه کارگاه آموزش اجرای طرح‌های مناسب‌سازی اماکن معابر عمومی و توانبخشی مبتنی بر جامعه با حضور خدابخش بخشدار بخش مرکزی و ثانی سرپرست اداره بهزیستی ساوجبلاغ و دهیاران روستاهای بخش مرکزی و به میزبانی دهیاری سعیدآباد برگزار شد.

در این جلسه ثانی ضمن تقدیر از زحمات بخشدار مرکزی و دهیار سعیدآباد در برپایی این کارگاه و تشکر از حضور معاون بخشدار و دهیاران این بخش، به فعالیتهای سازمان بهزیستی اشاره و مناسب‌سازی اماکن عمومی و معابر و اجرای طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه را از جمله مهمترین وظایف این سازمان برشمرد.

در ادامه کارشناسان اداره بهزیستی ضمن تاکید بر اهمیت اجرای مناسب سازی و توانبخشی مبتنی بر جامعه، به تشریح و تبیین طرحهای مذکور و دستورالعمل اجرایی آن پرداخته و سپس مهندس خدابخش بخشدار مرکزی با تاکید بر نظارت در امر رعایت استاندارد شاخص‌های مناسب سازی، صدور مجوز ساخت و پایان کار را منوط به رعایت آن دانست.

در پایان اعضای حاضر بازدید میدانی از اماکن و معابر عمومی سعیدآباد به عنوان پایلوت اجرای طرح مناسب سازی به عمل آوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز