خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

راهیابی 78 اثر از البرز به مرحله کشوری جشنواره تولید محتوای الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۰۲۱

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: 78 اثر محتوای الکترونیکی از مدارس این استان به مرحله کشوری هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی راه یافتند.

به گزارش ایلنا از کرج، حسین رحمانیان معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز ظهر امروز در نشست مدیران آموزش وپرش استان اظهار داشت: 78 اثر محتوای الکترونیکی از مدارس این استان به مرحله کشوری هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی راه یافت.

وی افزود: در سامانه هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی استان البرز ، 900 اثر ثبت شد و مورد داوری قرار گرفت.

وی از البرز به عنوان قطب علم و فناوری کشور نام برد و افزود: انتظار می‌رود در این جشنواره مهم شاهد درخشش بیشتر تولید کنندگان محتوای الکتونیکی با محوریت آموزشی باشیم.

وی تصریح کرد: فراخوان شرکت در این جشنواره به رغم اینکه در فصل تابستان آغاز شد اما با مشارکت فعال دانش آموزان پایه ششم ابتدایی، متوسطه اول و دوم و فنی و حرفه‌ای، دانش آموزان با نیازهای ویژه ، معلمان مربوطه ، کارکنان اداری و ستادی و دانشجو معلمان برگزار شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز اضافه کرد: در مرحله منطقه ای هشتمین مرحله محتوای الکترونیکی البرز حدود 900 اثر تولید شد.

این مسئول با اشاره به اینکه  پس از داوری 170 اثر به مرحله استانی راه ییدا کرد خاطر نشان کرد: در ارزیابی نهایی 78 اثر شامل 20 اثر دانش آموزی ، 47 اثر معلمان و 8 اثر از مدارس با نیازهای ویژه به عنوان آثار برگزیده استانی به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز