خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

آموزش‌های نهادهای آموزشی کشور پاسخگوی نیازهای جوانان نیست

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۱۳۴

عضو شورای شهر کرج گفت: جوانان و نیروهای پر توان جامعه درحال پیشرفت به سمتی هستند که آموزش‌های نهادهای آموزشی رسمی کشور، پاسخگوی نیازها و خواسته های آنان نیست.

به گزارش ایلنا از کرج، رحیم خستو عضو شورای اسلامی شهر کرج در یکصد و یازدهمین رویداد کارآفرینی همفکر  کرج، عنوان کرد: تصور رایج آن است که پول و منابع اقتصادی از اصلی‌ترین سرمایه های یک جامعه به حساب می آید، در حالیکه اندیشه و فکر سرمایه های اجتماعی است که زیرساخت های جامعه را بنا می سازند.

وی گفت: نگاه ویژه مسئولان ارشد کشوری، استانی و شهری به جوانان که تلاش دارند بدون وابستگی به ثروت پیشینیان با تکیه بر توانمندی های خود مستقل عمل کنند و علاوه بر ارتقای جایگاه خود در جامعه با کارآفرینی دست دیگر هم سالان و افراد را بگیرند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در این راستا باید تمهیدات تخصصی تری عملیاتی شود.

خستو در بخشی دیگر بیان کرد: متاسفانه نهادهای آموزش رسمی کشور، در حال آموزش محفوظاتی هستند که تاثیر چندانی در ارتقای زندگی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ندارند و ارائه مهارت های زندگی به کودکان، نوجوانان و جوانان به درستی صورت نمی گیرد.

وی ادامه داد: جوانان و نیروهای پر توان جامعه در حال پیشرفت به سمتی هستند که آموزش های نهادهای آموزشی رسمی کشور، پاسخگوی نیازها و خواسته های آنان نیست و می خواهند فراتر از آن و برای پیشرفت و شکوفایی جامعه عمل کنند.

نماینده مردم کرج در پارلمان شهری تاکید کرد: ضروری است دولت و نهادهای عمومی در این زمینه یاری رسان جوانان صاحب فکر و ایده باشند و با اختصاص بودجه و هزینه در این راستا، توان نیروهای انسانی و اجتماعی را برای رشد هر چه بیشتر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور افزایش دهند.

این مسئول ارشد شهری کرج خاطرنشان کرد: کشور قدرتمند با انسان های بزرگ معنا پیدا می‌کند و انسان بزرگ کسی است که قدرت خلاقیت داشته باشد و این استعداد را نیز در خود تقویت کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در پایان گفت: مدیریت شهری این کلانشهر به برگزاری رویدادهای استارت آپ و کارآفرینی اهمیت ویژه ای می دهد و به دنبال آن است تا با استفاده از توان جوانان البرزی، توسعه ای پایدار را در این کلانشهر رقم بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز