خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز مطرح کرد:

لزوم استفاده از ایده‌های جوانان برای ایجاد اشتغال/ یک سوم جمعیت البرز جوان هستند

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۳۴۲

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با بیان اینکه یک سوم جمعیت استان را جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: توجه به جوانان و استفاده از ظرفیت، توانایی و ایده‌های آنها در زمینه اشتغال، پیشرفت استان را فراهم می کند.

به گزارش ایلنا از اشتهارد،جهانگیر شاهمرادی در حاشیه بازدید از شهرک‌صنعتی اشتهارد اظهار داشت: یک سوم‌جمعیت استان را جوانان تشکیل می‌دهند و بدون شک توجه به جوانان و کارآفرینان و استفاده از ظرفیت، توانایی و ایده های آنها در جهت اشتغال و توسعه صنعتی زمینه پیشرفت استان را فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز اظهار کرد: خوشبختانه با سیاست‌های کلی برنامه‌های ششم ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری بر محور بودن اقتصاد مقاومتی و رشد اقتصادی شتابان و پایدار و اشتغال‌زا منبع امید و توجه است.

جهانگیر شاهمرادی در راستای رفع مشکلات صاحبان صنایع و اطلاع از وضعیت موجود واحدهای صنعتی، از ۴ واحد مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد بازدید به عمل آورد.

شرکت اوژن تولید کننده مواد بهداشتی آرایشی با اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر، از واحدهایی بود که امروز مورد بازدید قرار گرفت، عدم استفاده از تسهیلات بانکی و صادرات بالای محصولات، از نکات قابل توجه این شرکت به شمار می رفت.

 ایران نسترن، تولید کننده انواع اسپری و قوطی اسپری اشتغالزایی 200 نفره در 5 واحد صنعتی مجزا در این شهرک از دیگر واحدهایی بود که توسط شاهمرادی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز بازدید شد. این واحد نیز محصولات خود را به کشورهای منطقه صادر می کند.

شرکت پاک آریادیزل مونتاژ کِشنده های رنو است که با استانداردهای روز جهان و با همکاری فرانسه، به عنوان تنها شرکت همکار با کمپانی رنو در کشور محسوب می شود که نخستین تولیدات خود را در هفته آینده روانه بازار خواهد کرد.

شرکت تولیدی آلیاژ سازان نیز از واحدهای صنعتی است که به زودی راه اندازی می شود و با بهره برداری از هر 3 فاز، 1500 نفر اشتغالزایی در استان ایجاد می شود. این شرکت تولید کننده کنسانتره مس و کاتود مس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز