خبرگزاری کار ایران

در نشست مشترک نجفی و وزیر ارتباطات مطرح شد؛

تلاش دولت برای ایجاد بسترهای شغلی در حوزه ارتباطات

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۳۱۴

نشست مشترک استاندار البرز و نمایندگان این استان با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر گسترش همکاری های مشترک با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

به گزارش‌ایلنا، محمدعلی‌نجفی‌صبح امروز درنشست مشترک با محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، که با حضور «محمدجوادکولیوند» و « عزیز اکبریان»، دو تن از نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در محل وزارت ارتباطات تشکیل شد؛ بر گسترش همکاری‌های مشترک با رویکرد اقتصاد مقاومتی و اشتغال پایدار در استان البرز تأکید کرد.

محمدعلی نجفی با بیان اینکه ظرفیت‌های بخش کشاورزی در استان البرز بالا است، گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در زمینه تولیدات کیفی محصولات به جایگاه مطلوبی دست پیدا کنیم.

ضرورت اجرای طرح‌های اقتصادی با مشارکت سرمایه‌گذاری داخلی و خصوصی کشور نیز از دیگر موضوعات محوری در این نشست بشمار می رفت.

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیز با تأیید و استقبال از نکات طرح شده از سوی استاندارالبرز مبنی بر دغدغه اشتغال‌زایی گفت: اشتغال موضوع مهمی برای کل کشور است و در حوزه ارتباطات نیز در تلاش برای ایجاد بسترهای شغلی هستیم.

بهره مندی از ظرفیت بخش کشاورزی استان، متناسبت با موقعیت اقلیمی و جغرافیایی جهت احصاء فرصت‌های اشتغال‌زایی، استفاده از پتانسیل مراکز علمی و تحقیقاتی ملی مستقر در استان البرز از جمله محورهای مذاکرات مشترک مسئولان استان البرز با وزیر ارتباطات بود.

در پایان این نشست، استاندار البرز و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دعوت بعمل آوردند تا سفری یکروزه به استان البرز داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز