خبرگزاری کار ایران

مراسم رژه روز ارتش استان البرز برگزار شد

استاندار البرز مراسم رژه روز ارتش را اعلام آمادگی مستمر حافظان امنیت کشور عنوان کرد.

به گزارش ایلنا در البرز، سیدحمیدطهائی امروز در مراسم رژه روز ارتش استان البرز گفت: دولت سال گذشته در مذاکرات هسته‌ای به صلح طلبی و فضای آلوده ایران هراسی که دشمنان به وجود آورده بودند نشان داد که منطق ما قوی ست و با استدلال سیاسی می‌توانیم حقوق خود را بگیریم. با یاری خداوند چنان آمادگی داریم که اگر کسی بخواهد به قول خودشان گزینه‌هایی روی میز داشته باشد ملت عزیزمان باز هم از کشور و ارزش‌های خود دفاع می‌کند.

وی در ادامه افزود: ارتش جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلفی که نظام جمهوری اسلامی احساس نیاز می‌کرد با تمام توان در دفاع از ارزش‌ها حاضر و حضور جانانه‌ای داشته است و شاهد بر این ادعا نیز جانفشانی بیش از ۴۸ هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده در کشورمان است.

وی با تأکید بر اینکه رژه روز ارتش به نوعی اعلام آمادگی مستمر در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ست، افزود: نیروهای غیور ارتش جمهوری اسلامی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره با ساز و برگ خود در دفاع از میهن اسلامیمان در میدان عمل حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی با صدور فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر نامگذاری چنین روزی بنام روز ارتش، همواره در برهه‌های تاریخ چه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه در ایام هشت سال دفاع مقدس صلابت و اقتدار خود را به تصویر کشید و نقش تأثیرگذاری در امنیت منطقه ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران آنچنان که امام راحل فرمودند به عنوان یک نیروی مسلح، مردمی و مکتبی مستدام و مقتدر راه خود را ادامه می‌دهد گفت: ارتش جمهوری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس در کنار سپاه پاسداران، نیروهای انتظامی و بسیج مستضعفان سرافراز و سربلند پایدار و مستحکم از نظام اسلامی دفاع کرد.

گفتنی است در این مراسم از خانواده معظم شهید ابوالفضل حسن‌زاده به نیابت از خانواده‌های معظم ارتش، خانواده معظم شهید بابک خرسندی از خانواده‌های معظم شهدای نیروی انتظامی، خانواده معظم شهید علی اکبر خمسه و بهروز تکلو به نیابت از خانواده‌ها معظم شهدا به پاس قدردانی تجلیل شد.

کد خبر : ۳۶۲۳۶۷