خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری کرج خبر داد:

اتاق اصناف تنها بر نمایشگاه‌های بهاره مجوزدار نظارت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۸۱۶

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری کرج با تاکید بر ضرورت ساماندهی دست‌فروشان گفت: اتاق اصناف تنها بر نمایشگاه های بهاره مجوزدار نظارت می کند.

به گزارش ایلنا در البرز، محمدرضا کوچکی در جلسه تنظیم بازار شهرستان کرج، با اشاره به ضرورت نظارت بر بازار توسط دستگاه های مسئول در روزهای پایانی سال گفت: شهروندان نیز باید دقت داشته باشند که تنها نمایشگاه‌های بهاره ای که با مجوز اتاق اصناف دایر می شوند، از لحاظ کیفیت اجناس و نرخ تحت نظارت است.

وی در ادامه با بیان این که در حال حاضر تنها نمایشگاه بهاره مجوز دار شهر کرج، نمایشگاه دایر در میدان امام خمینی (ره) این شهرستان است، افزود: سایر تبلیغاتی که به نام نمایشگاه بهاره برپا می‌شود، غیرقانونی است و هیچگونه ضمانتی در خصوص نرخ و کیفیت کالاهای عرضه شده در آنها وجود ندارد.

کوچکی در ادامه با یادآوری این که شهروندان اماکن ساماندهی دست فروش‌ها یا نمایشگاه‌های مشابهی که در سطح شهر ایجاد شده را با نمایشگاه بهاره اشتباه نگیرند، ضمن تاکید بر ضرورت ساماندهی دست‌فروشان گفت: دستگاه‌های مسئول می بایست اماکن مشخصی را برای استقرار موقت این فروشندگان تعیین و از سد معبر و ایجاد مزاحمت برای تردد شهروندان جلوگیری کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عرضه هرگونه غذا از سوی دستفروش‌ها ممنوعیت قانونی دارد و بازرسین بهداشت، به صورت مستمر بر این موضوع نظارت دارند و مردم می بایست نسبت به خرید مواد غذایی از دستفروش ها خودداری کنند.

وی در پایان، با اشاره به لزوم آرامش و اطمینان کافی مردم از خریدهای نوروزی، بر ضرورت نظارت و فعالیت هرچه بیشتر اکیپ های بازرسی در روزهای پایانی سال و همچنین ایام تعطیلات نوروز تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز