خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

احداثباغ موزه دفاع مقدس در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۴۱۵

استان البرز نیز با تقدیم بیش از ۴ هزار شهید گلگون کفن نیازمند به احداثباغ موزه دفاع مقدس است.

استاندار البرز از احداثباغ موزه دفاع مقدس با هدف حفظ و نگهداری دستاوردهای شهدای گرانقدر این استان در طول هشت سال دفاع خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمیدطهایی، در جریان بازدید از باغ موزه دفاع مقدس تهران که با همراهی معاونان و جمعی از مدیران کل انجام شد، ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و یاد شهدای گرانقدر، در تبیین اهداف این بازدید گفت: حفظ و نگهداری از یادگاران دوران هشت دفاع مقدس برای نسل آینده امری ضروری است و احداثباغ موزه دفاع مقدس با رویکرد فرهنگ سازی برای جوانان یکی از اولویت های فرهنگی در استان البرز به‌شمار می رود.

وی تصریح کرد: ایثارگری‌ها، شهادت‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در حفظ خاک وطن باید جریان سازی فرهنگی شود، در این راستا استان البرز نیز با تقدیم بیش از ۴ هزار شهید گلگون کفن نیازمند به احداثباغ موزه دفاع مقدس است.

طهایی با بیان اینکه در رابطه با احداثاین باغ موزه مذاکرات ابتدایی صورت گرفته و در مرحله جانمایی مکان احداثقرار داریم، هدف از این بازدید را نیز ترسیم چشم انداز آتی استان در راه اندازی باغ موزه دفاع مقدس برشمرد.

وی افزود: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر و سایر دستگاه ها، در تدارک مجموعه ای فاخر و در خورشأن شهدای گرانقدر در استان خواهیم بود و در این زمینه از تجارب سایر استانها نیز استفاده خواهد شد.

استان البرز چهار هزار و ۲۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز