خبرگزاری کار ایران

فرماندار اشتهارد:

لزوم اختصاص اعتبارات ویژه برای کنترل آلایندگی مناطق صنعتی اشتهارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۷۶۵

ایجاد زیرساختهای کنترل آلایندگی و جلوگیری از توسعه بیابانهای این منطقه، که نیاز به همفکری تمام اقشار، مشارکت و اعتبارات ویژه دارد.

فرماندار اشتهارد، از عملیاتی شدن پروژه تعمیم طرح ترسیب کربن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، اینانلو با اعلام این خبر در جلسه هماهنگی این پروژه که با حضور مدیرکل منابع طبیعی استان البرز و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد، گفت: اشتهارد یکی از مناطق نسبتا خشک و کم آب استان است که نقش مهمی در ایجاد ریزگردها در منطقه دارد.

وی همچنین در ادامه، با اشاره به وجود شهرک های صنعتی و آلودگی های ناشی از برخی تولیدات شرکتهای این شهرک افزود: ایجاد زیرساختهای کنترل آلایندگی و جلوگیری از توسعه بیابانهای این منطقه موضوعی است که نیاز به همفکری تمام اقشار را دارد، ‌ مشارکت و اعتبارات ویژه ای دارد.

فرماندار اشتهارد در پایان خاطرنشان کرد: این فرمانداری و بخشهای تابعه آن آمادگی فراهم کردن هرگونه امکانات و اعتبارات لازم را برای اجرای طرح ترسیب کربن و جلوگیری از گسترش بیابانهای منطقه را دارد.

گفتنی ست، اجرای پروژه تعمیم ترسیب کربن به صورت پایلوت برای اولین بار در چند روستای اشتهارد حدود یکسال قبل توسط فرمانداری و اداره منابع طبیعی استان البرز آغاز گردیده است طی هماهنگی های صورت گرفته این جلسه به منظور هماهنگی دستگاهی اجرای شهرستان جهت هماهنگی در خصوص اجرای عملیاتی پروژه مذکور در سالن اجتماعات شهدای اشتهارد در فرمانداری برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز