خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز خبر داد:

افزایش و توسعه فضای صنعتی واحدهای تولیدی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۷۵۲

واحدهای تولیدی برای ورود ماشین آلات مورد نیاز در صورتی تحت پوشش معافیت گمرکی قرار می گیرند که در داخل کشور تولید مشابه وجود نداشته باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز از تجمع واحدهای پراکنده استان و احداثشهرک صنعتی در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، ایرج موفق در بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی این منطقه که با حضور استاندار البرز و مدیران اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: افزایش و توسعه فضای صنعتی واحدهای تولیدی از موارد بسیار مهم بخش صنعت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به وجود بیش از ۴۰ واحد صنعتی در ساوجبلاغ افزود: با توجه به اختیاراتی که وزیر صنعت به مدیریت صنعت، معدن و تجارت استان داده است واحدهای تولیدی که دارای کارت شناسایی و گواهی فعالیت هستند از معافیت ۲۵ درصدی گمرک برای واردات ماشین آلات مورد نیاز برخوردار شدند.

موفق تصریح کرد: پیش از این، این معافیت تنها برای واحدهای دارای پروانه بهره وری در نظر گرفته شده بود اما این اقدام موجب امر بهبود تولید در کشور می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز با تاکید بر حمایت از تولید بومی و ایرانی بیان کرد: واحدهای تولیدی برای ورود ماشین آلات مورد نیاز در صورتی تحت پوشش این معافیت قرار می گیرند که در داخل کشور تولید مشابه وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم با ایجاد شهرک یا ناحیه صنعتی خصوصی در این منطقه، زمینه ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان و صنعتگران را بهبود بخشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز