خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز تاکید کرد:

لزوم نهادینه شدن تفکر بسیجی در ادارات و سازمان‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۵۲۴

دولت در حکومت اسلامی کارگزار نظام است / چشمان خود را در برابر دشمنان باز کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز، ضرورت نهادینه شدن تفکر بسیجی را در سازمان‌ها مورد تأکید قرار داد.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت الله ملاصالحی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز، در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که در آخرین روز از هفته دولت به میزبانی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در محل کانون فرهنگی شهداء سپاه ناحیه کرج با حضور استاندار البرز سید حمید طهایی و جمعی از مسئولان برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد، روش و منش شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بویژه شهدای دولت، باهنر و شهید رجایی گفت: درخت پرثمر انقلاب اسلامی که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و همت و از خودگذشتگی شهدای عزیز انقلاب اسلامی کاشته و آبیاری شده است امروزه چنان تنومند است که در برابر تهدیدهای پوچ و بیهوده دشمنان خم نخواهد شد.

ملاصالحی ضمن تاکید بر داشتن تفکر بسیجی و تفکر انقلابی در تمامی سازمان‌ها و مدیریت‌ها به ذکر نکاتی به منظور تسهیل و تسریع امور در ارگان‌های دولتی پرداخت.

معاون سیاسی استاندار البرز، دولت در حکومت اسلامی را کارگزار نظام معرفی کرد که در راس آن ولی امر است و همگی تحت امر ولایت فقیه و در سایه آرامشی که توسط مقام معظم رهبری ایجاد می‌شود به خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول هستند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز نیز در بخش دیگری با بیان اینکه امروز اقتدار ما بیش از گذشته است و دشمن از پس ضربه زدن به ما بر نمی‌آید، افزود: اکنون دشمن با چهره دوست وارد عرصه می‌شود و به جمع دوستان ما نفوذ می‌کند و ممکن است چهره‌ای پس از سال‌ها خدمت به سوی ضربه زدن به نظام منحرف شود و این مسائل و تجربیات گذشته می‌بایست چشم ما را باز کند و همیشه مترصد نفوذ دشمنان باشیم.

استاد حسینی گفت: هفته دولت به معنی هفته تمامی خادمین ملت اعم از بسیج، سپاه، اصناف و تمامی کسانی که به عنوان کارکنان ادارات دولتی مشغول به خدمت هستند است و تمامی این افراد می‌بایست با تمام قوا گوش به فرمان ندای رهبری بوده و سیستم پشتیبانی را در مسیر حرکت نظام مقدسمان هدایت کنند.

وی گفت: از واجبات انجام وظیفه، حذف تشریفات اداری و کاغذبازی اداری که موجب آزار و کندی روند انجام امور است و نیز سرعت بخشیدن به خدمات و در آخر، تصدی و بکارگیری جوانان و کارمندان مستعد و توانمند در پیشرفت نظام در کنار پرورش استعدادهای آن‌ها و مهم‌ترین بخش معرفی و برگزیدن نمونه‌ها و شاخص‌های این امور است.

وی ضمن برشمردن برخی ویژگی‌های نظام گفت: توطئه‌هایی که در منطقه انجام می‌شود خود وسیله‌ای است که به اهمیت وجود پربرکت ولایت فقیه پی ببریم که راهنمای ماست و اجازه نمی‌دهد راه را گم کنیم.

در پایان این مراسم از مدیران نمونه بسیجی استان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم جمعی از، فرمانداران، مدیران کل شهرداران و جمعی از مسئولین ادارات و سازمان‌ها و خانواده‌های معظم شهدای استان، جمعی از بسیجیان نمونه معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز