خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز:

پست بانک، در روستاهای استان البرز فعال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۲۸۵

تقویت دفاتر ICT روستایی را از جمله برنامه‌های اولویت دار در خدمت رسانی به روستاییان است / خدمات متنوع بانکی به صورت‌ لحظه‌ای(Online) به روستاها ارائه می‌شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز از فعال شدن پست بانک‌ها و ارائه خدمات بانکی در روستاهای این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، آرش بهادری در دیدار مشترک استاندار البرز با مسئولان پست بانک با بیان این مطلب گفت: دیدگاه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی محرومیت‌زدایی از روستا‌ها است. در این راستا با نگاه ویژه استاندار البرز زمینه سازی‌ها جهت افتتاح حساب در پست بانک‌های روستایی انجام شده است و در آستانه انتقال حساب‌ها به پست بانک‌های روستایی قرار داریم.

وی افزود: فلسفه وجودی پست بانک‌های روستایی، ارائه خدمات متنوع بانکی به هموطنان ساکن در مناطق روستائی و کم‌ برخودار است.

بهادری تقویت دفا‌تر ICT روستایی را از جمله برنامه‌های اولویت دار در خدمت رسانی به روستاییان برشمرد و افزود: گردش مالی از محل درآمدهای خرد روستایی و تقویت دفا‌تر ICT از جمله برنامه‌هایی است که مورد پیگیری قرار دارد.

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز همچنین فعال سازی دو شعبه بانک روستایی در شهرستانهای طالقان و اشتهارد، فعال شدن دفا‌تر غیرفعال و فراهم ساختن بسترهای لازم به منظور ایجاد مشاغل خانگی از طریق گردش مالی مستمر در پست بانک‌ها را نیز از دیگر اولویت‌ها برشمرد.

وی افزود: با همکاری مسئولان امر هم اکنون همه خدمات در روستا‌ها به روستائیان ارائه می‌شود و آمادگی داریم در تعامل با پست بانک‌ها دسترسی مناسب و آسان‌تری برای روستائیان به خدمات بانکی را فراهم سازیم.

بهادری گفت: با راه‌اندازی این دفتر، خدمات متنوع بانکی به صورت‌ لحظه‌ای(Online) به روستا‌ها ارائه می‌شود و دیگری نیازی نیست اهالی روستا برای انجام کارهای بانکی و حتی سایر امور به شهر مراجعه نموده و متحمل هزینه‌های زیادی شوند.

وی افزود: انتظار داریم با حمایت مسئولان پست بانک، شاهد رشد و شکوفائی هرچه بیشتر و همچنین رونق اشتغال و تولید باشیم.
شایان ذکر است، استان البرز برخوردار از ۳۵۵ روستا و ۲۲۷ دهیاری است که ۲۵۳ روستای آن بالای ۲۰ خانوار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز