خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ:

معادن منشاء آلودگی هوای ساوجبلاغ، معادن مستقر در این منطقه است

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۹۰۳

گرد و غبارحاصل از تردد خودروهای سنگین و ماشین آلات حفاری زندگی را برای برخی مناطق بخصوص شهرگلسار دشوار کرده است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، فعالیت معادن فاقد استاندارد فعالیت را عامل تشدید وضعیت آلودگی این شهرستان دانست.

ابوالقاسم پالیزگیر با اعلام این خبر افزود: معادن فعال در این شهرستان باید به وضعیت موجود پایان داده و خود را با استاندارد های موجود وفق دهند در غیر این صورت برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

وی افزود: ادارات محیط زیست، صنایع و معادن، ستاد ساخت و ساز و شهرداری ها ۲۰ روز فرصت دارند تانسبت به پرکردن ۳۰ تا ۴۰ چاه غیرمجاز معادن نیز اقدام کنند.

فرماندار ساوجبلاغ از محیط زیست نیز خواست تا نسبت به دپوی شن وماسه توسط معادن درحاشیه راهها پیگیری کرده و باسرکشی وتذکرات و اتمام حجت باصاحبان معادن در این خصوص اقدام کنند.

وی افزود: گرد و غبارحاصل از تردد خودروهای سنگین و ماشین آلات حفاری زندگی را برای برخی مناطق بخصوص شهرگلسار دشوار کرده است.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: معادن باید استانداردهای لازم رابرای فعالیت های خود رعایت نمایند تا از ایجاد مشکل برای مردم کاسته شود، چون سلامت مردم شهرستان مهمتر ازمعادن وفعالیت های آنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز