خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی استاندار البرز:

سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۴۰

با استعانت از ذات اقدس ربوبی و با عنایت به تعهد، تخصص، شایستگی، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت " سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری " منصوب می شوید.

استاندار البرز طی حکمی، قباد نعمتی را به سمت سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز منصوب کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، مهندس سید حمید طهایی، استاندار البرز، طی حکمی قباد نعمتی را به سمت سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای قباد نعمتی

با استعانت از ذات اقدس ربوبی و با عنایت به تعهد، تخصص، شایستگی، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری منصوب می شوید.

ضروری است با ایجاد تعامل با اصحاب رسانه و دیگر مبادی ذیربط بستر لازم را برای اطلاع رسانی به مردم فهیم استان فراهم نمائید. امیدوارم با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

قباد نعمتی سومین سرپرست روابط عمومی استانداری در طول یک سال گذشته و پس از انتصاب استانداران جدید البرز در دولت تدبیر و امید است که از سوی سید حمید طهایی دومین استاندار البرز در دولت یازدهم، به این سمت منصوب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز