خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

مدیران به مطالبات مردم پاسخ دهند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۶۹۵

مدیران هر دستگاه مطالبات مردم را در داخل مجموعه پاسخ داده و در صدد حل آنها برایند.

استاندار البرز با تأکید بر پاسخگو بودن مسئولان گفت: مدیران هر دستگاه مطالبات مردم را در داخل مجموعه پاسخ داده و در صدد رفع آن برایند.

به گزارش ایلنا در کرج، سید حمیدطهایی در جریان نخستین دیدارمردمی با ۵۰ نفر از شهروندان استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری شکل گرفت، افزود: مسئولان هر یک از دستگاه ها بر اساس وظایف ذاتی می بایست نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنند و از آنجا که روند پاسخگویی دستگاه ها در این رابطه رصد می شود؛ از این رو انتظار می رود مردم نیز در این زمینه مشارکت داشته و با درنظرگرفتن نوع درخواست خود به ادارات و سازمان های ذیربط مراجعه کنند.

وی ماهیت دیدارهای مردمی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: گاهی برخی از مشکلات با مراجعه به دستگاه ها رفع نمی شود و در آن صورت است که استانداری به عنوان نهاد حاکمیتی ورود پیدا می کند و نسبت به بعضی از مسائلی که ممکن است در داخل کمیسیون ها رفع شود پیشنهادت لازم را ارائه می دهد.

طهایی همچنین تأکید کرد: استانداری نهادی حاکمیتی است که حسن اجرا و نظارت بر قوانین را در دستگاه ها بر عهده دارد.

استاندار البرز گفت: ممکن است گاهی موانع قانونی اجازه رفع مشکلات مردمی را ندهد از این رو تنها پاسخگویی و گوش سپردن مسئولان به دغدغه های مردم مهمترین رویکردی است که از سوی مسئولان در دستگاه ها انتظار می رود.

استاندار البرز هر هفته دیدار مردمی خواهد داشت

وی در ادامه با بیان اینکه امروز در نخستین دیدار مردمی با ۵۰ نفر از شهروندان دیدار مردمی داشتیم؛ افزود: دیدارهای مردمی هر هفته در روزهای دوشنبه خواهد بود و شیوه متداول نیز این است، افرادی که درخواست ملاقات مردمی دارند پس از تماس با روابط عمومی به شماره ۰۲۶-۳۴۴۲۰۷۵۸۱ درخواست خود را جهت دیدار حضوری به ثبت برسانند.

شایان ذکر است؛ در دیدار مردمی استاندار البرز با ۵۰ نفر از شهروندان که تا نیم روز ادامه داشت معاون برنامه ریزی و اشتغال، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیرکل دفتر فنی عمرانی استانداری نیز حضور داشتند و رسیدگی به درخواست های ارجاع شده را عهده دار بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز