خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساوجبلاغ خبرداد:

اتمام کار مترو شهر هشتگرد تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۶۰۹

اتمام مترو گلشهر به هشتگرد یکی از مهمترین برنامه های کاری فرمانداری ساوجبلاغ در سال ۹۳ است.

ابوالقاسم پالیز گیرفرماندار ساوجبلاغدر جریان بازدید از این پروژه مهم که بزرگترین طرح اجرایی استان البرز است از تزریق ۱۸۰میلیارد تومان برای ادامه این طرح از سوی دولت خبر داد و گفت: اتمام مترو گلشهر به هشتگرد یکی از مهمترین برنامه های کاری ما در سال ۹۳ است و بارها قول راه اندازی این پروژه داده شده ولی متاسفانه به لحاظ وجود معارضین و صرف هزینه های کلان برای خرید ملک برای مسیر ریل گذاری معطل مانده است.

وی با اعلام اینکه امروز با پیمانکار این پروزه و مدیر عامل شرکت عمران صحبت کردیم و قول دادیم تا در کنار آنان باشیم و امسال پایان این طرح باشد، افزود: این طرح برای انتقال روزانه بیش از ۷۰هزار مسافر ساوجبلاغی که به کلان شهرهای کرج و تهران عزیمت و موجب بار ترافیکی زیادی را در اتوبان ایجاد می کنند بسیار مهم و اقتصادی است.

فرماندار ساوجبلاغ از وزیر راه مسکن وشهرسازی خواست به این طرح توجه ویژه داشته باشد تا اتمام این طرح در سال جاری قطعی شود.

وی در پایان خواستار مطالعه و استقرار ایستگاه بین راهی برای شهر های گلسار[کوهسار و کردان در جوار شرکت ماموت شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از برنامه ریزی برای اتمام این پروژه تا دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با تزریق نقدینگی جدید کار پروژه به سرعت در حال انجام است.

توکلی با بیان اینکه ایستگاه شهرجدید با ۲۰هزار مترمربع با ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است، گفت: این مسیر ۲۶ کیلومتری معارضین زیادی داشت که با رفع تعداد معدود باقی مانده با حمایت فرمانداری به پیشرفت خوب فیزیکی را در روز های اخیر داشته ایموکنون ۴۲۰میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز