خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی البرز گفت:

مرد کلاهبردار زن نما در استان دستگیر شد

کد خبر : ۱۷۷۰۳۲

مرد کلاهبردارزن نما که در سایت همسریابی اقدام به کلاهبرداری می کرد در استان البرز دستگیر شد

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی البرز گفت: مرد کلاهبردارزن نما که در سایت همسریابی اقدام به کلاهبرداری می کرد در استان دستگیر شد.

به گزارش ایلنا در کرج، سرهنگ نیکنام افزود: درپی مراجعه مرد جوانی به پلیس فتا استان البرز درخواست شکایت مبنی بر اینکه از سوی یک سایت همسریابی در فضای مجازی اغفال شده و مورد اخاذی قرار گرفته بررسی موضوع دردستورکار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: شاکی دراظهارات خود گفت که ازطریق یک سایت همسریابی که درفضای مجازی بارگذاری شده بود به دنبال شریک زندگی برای خودبودم که با دختری آشنا شدم که احساس کردم ازلحاظ اخلاقی وزندگی با هم تفاهم داریم.
وی گفت: بعد ازمدتی که این آشنایی با شریک اینترنتی گذشت از من خواست که ازطریق ایمیل درصورت تمایل به ملاقات حضوری مبلغ چهارمیلیون ریال به حسابش واریز شود.

نیکنام گفت: مرد جوان که سخت تحت تاثیر سخنان به اصطلاح شریک آینده خود قرارگرفته شده وبود و به قولی به وی اعتماد کرده بود مبلغ مذکور را به حسابش واریز کرده وطی تماس تلفنی ازوی زمان و مکان ملاقات را جویا شده ولی وی از هرگونه تماس تلفنی و دریافت مبلغ به حسابش را منکر شدو تلفن را قطع کرد.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با توجه به حساسیت موضوع با کار اطلاعاتی توانستند متهم را در مخفیگاهش دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

متهم در به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز