خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت پذیرفت:

افتتاح نخستین نگارخانه استاندارد در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۲۹۰

چینش نخستین قطعه پازل «فرهنگ» در البرز / اداره کل ارشاد البرز با «سند راهبردی» گام برمیدارد / با تدبیر گام برمی داریم تا امید را در دل هابنشانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افتتاح نخستین نگارخانه استاندارد را گامی در جهت ایجاد یکی از زیرساخت های فرهنگی در این استان دانست.

به گزارش ایلنا در کرج، حسینی کاشانی در آیین افتتاح نخستین نگارخانه استاندارد در استان البرز که با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون ویژه استاندار و فرماندار کرج، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز و جمعی از مسئولان شهری در سالن استاد سیروس صابر برگزار شد، کمبود زیر ساخت های فرهنگی را یکی از خلاء ها دانست واظهار داشت: استان نوپای البرز از کمبود زیرساخت های فرهنگی رنج می برد و همین امرنیز ضرورت نگاه ویژه دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را می طلبد.

وی در ادامه تحقق نخستین وعده خود در مراسم معارفه مورداشاره قرار داد و یادآور شد: شش ماه قبل به هنرمندان این استان قول دادم که در توسعه سرانه های فرهنگی، ایجاد زیر ساخت ها را در اولویت کاری قرار دهم، که افتتاح نخستین نگارخانه استاندارد اولین قدمی بود که در این حوزه برداشته شد.

کاشانی همچنین با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه محور است؛ افزود: درتمامی حوزه ها طرح و برنامه پایه ریزی شده و بر اساس آن اجرای امور در دستور کارقرار می گیرد.

وی تدوین سند راهبردی را در حوزه فرهنگ و هنر ازجمله اقدامات انجام شده دانست و گفت: بر مبنای این سند برنامه ها اجرایی و عملیاتی می شود.

کاشانی در ادامه همچنین تحقق کلیه برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را مستلزم همراهی هنرمندان و اصحاب رسانه دانست و بااشاره قرار دادن سیاست های کلی دولت مبنی بر ایجاد امید در جامعه تصریح کرد: باتدبیر در حوزه فرهنگ و هنر گام برمی داریم تا امید را در دل های تک تک اهالی فرهنگ، هنر و رسانه بکاریم و این امر نیز جز با همراهی مردم و مسئولان محقق نخواهد بود.

وی در ادامه گسترش تعامل با دستگاه های استان رارویکرد جدید دیگری در سرفصل کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد و گفت: درحال حاضر این اداره کل با تمامی دستگاه های استان تعاملات مثبت و خوبی دارد و همین امر نیز در پیشبرد امور و تحقق اهداف عالی نقش بسزایی داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز