خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:

ساماندهی وضعیت مطبوعات و جلوگیری از حاشیه سازی، اولویت ارشاد البرز است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۶۸۲

رسانه ها بازوی فعال ارشاد در پیگیری اهداف فرهنگی هستند / استان البرز ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه ای در بحثفرهنگ و هنر دارد که باید شناسایی و در حوزه خود به کارگرفته شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: سیاست‌های کلان فرهنگی استان از مجرای شورای فرهنگ عمومی استان پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدموسی حسینی کاشانی اظهار کرد: مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برای سال جاری اولویت‌هایی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به ایجاد تعامل و یک سو سازی اهداف دستگاه‌های فرهنگی استان اشاره کرد.

وی از ساماندهی وضعیت مطبوعات و جلوگیری از حاشیه سازی در فضای رسانه‌ای استان به عنوان دومین اولویت این اداره کل در سال جاری نام برد.

وی خاطر نشان کرد: رسانه‌های تخصصی و بدون حاشیه بازوی توانمند ارشاد در پیگیری اهداف فرهنگی استان هستند که با اخبار به روز و اطلاع رسانی مناسب در حوزه فرهنگ و هنر باعثمی‌شوند مسئولان به رفع نیاز‌ها و دغدغه‌های فرهنگی استان نیز همانند سایر مشکلات توجه کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود از پیگیری مصوبات شورای فرهنگ عمومی در استان به عنوان دیگر اولویت‌های مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جاری نام برد و افزود: شورای فرهنگ عمومی وظیفه سیاست گذاری کلان فرهنگی در سطح استان را دارد و به همین دلیل باید مصوبات آن به دقت توسط دستگاه‌ها و ادارات استان به اجرا دربیاید.

حسینی کاشانی گفت: متاسفانه زیرساخت‌های فرهنگی البرز در حال حاضر متناسب با جمعیت سه میلیونی این استان نیست و در این حوزه محرومیت‌ها و محدودیت‌های آشکاری وجود دارد.

این مسئول ابراز کرد: تقویت این زیرساخت‌ها نیازمند همدلی و همکاری همه مسئولان استان است و صرفا به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منحصر و محدود نمی‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اضافه کرد: نام گذاری امسال به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری بدون شک نتایج مطلوبی در پی خواهد داشت که از میان آن‌ها می‌توان به توجه بیش از پیش مسئولین همه بخش‌های کشور به مقوله فرهنگ و هنر اشاره کرد.

وی اظهار کرد: برای رشد و توسعه همه جانبه فرهنگ جامعه مردم نیز باید دوشادوش مسئولین حرکت کنند و با عزمی جهادی برای تقویت ریشه فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی تلاش کنند.

وی در پایان گفت: استان البرز ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ویژه‌ای در بحثفرهنگ و هنر دارد که باید شناسایی و در حوزه خود به کارگرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز