خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

گزینه روی میز ما، احترام به ارزش های ملت ماست

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۳۶۵

دوران حاکمیت ابر قدرتها به پایان رسیده است / تحریم ها کشور ایران را به شکوفایی رساند / تحریم ها و تهاجمات فرهنگی دشمن تداوم دارد / قدرت ایران مهار ناپذیر است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ژرفای قدرت ایران که دارای سرچشمه‌های وحی است برای دشمن قابل درک و شناسایی نیست، آن‌ها باید بدانند کرانه‌های قدرت ما بیش از حد تصور آنهاست و ما آمادگی، ظرفیت و استعداد دفاع از میهن خود را داریم.

به گزارش ایلنا در کرج، «سردار حسین سلامی» ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز که در سالن شهدا کانون جوانان بسیج کرج با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج، استاندار البرز، مقامات لشکری، فرمانداران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، گفت: ماجرای شگفت انگیز توسعه انقلاب و تداوم آن به شکل عجیب و دقیقی همانند بعثت اولیه اسلام در دوران طلایی و پرشکوه صدر است. وقتی خورشید اسلام بر قلب پیامبر(ص) تجلی یافت، هیچ کس باور نمی‌کرد در شرایطی که تعداد پیروان این آیین از انگشتان دست تجاوز نمی‌کرد چگونه اسلام از مکه افق‌های بلندی را رو به عالم بگشاید و شرق و غرب را در نوردد.

وی افزود: برای اعتلا بخشی به اسلام اراده‌ای فوق اراده دشمنان اسلام وجود داشت و اسلام به سرعت عالم گیر شد و خوشبختانه امروز اندیشه، اعتقاد، تفکر و مدنیت بخش مهمی از جهان تحت تاثیر این دین الهی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز با این روند با سرعتی بسیار خیره کننده و فرا‌تر از محاسبات مادی و عادی توانست بر کانون قدرت‌های بزرگ هجوم ببرد، اظهار داشت: خورشید اسلام از افق ایران و با انقلاب امام خمینی(ره) بعثت مجددی را آغاز کرد و این نقطه سرآغاز یک تحول در صحنه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی، جغرافیایی و در مجموع نقطه تحولی در تعیین مسیر جدید برای تغییر سرنوشت بشریت بود.

سردار سلامی تصریح کرد: هیچ کس باور نمی‌کرد انقلاب در لحظه تولد خود امریکا را شکست دهد، فکر نمی‌کردند در دوران تسلط دو ابر قدرت مسلمانان قدرت تنفس در فضایی آزاد را پیدا کنند، حتی هنوز هم با مرور این تاریخ عینیت یافته باز هم ذهن‌ها ظرفیت پذیرش این همه شگفتی را ندارد.

وی با اشاره به اینکه تمام قدرت‌های شیطانی همه استعداد و توان در برابر انقلاب اسلامی به صحنه آمدند، گفت: هنوز هم اینگونه است و دشمن با توطئه‌های تجزیه طلبانه و امتداد یابی در سیاست بیگانگان در تمامی نقاط کشور از شرق و غرب تا شمال و جنوب و ترور در صدد از میان برداشتن انقلاب ایران است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: هیچ ملتی را در تاریخ نمی‌یابید که ۱۷ هزار نفر از انسان‌های برجسته آن به دست دشمن ترور شده باشند، همه این خصوصیات برای ملت ما در تاریخ بشریت یک استثناست.

سردار سلامی با بیان اینکه تمامی عملیات‌های صدر اسلام را می‌توان با یک عملیات، حادثه و واقعه در انقلاب ما مقایسه کرد، اظهار داشت: دشمن پس از نا‌امیدی از نقشه‌های خود به تهاجم فرهنگی در کنار تحریم، جنگ اطلاعاتی، تهدید به جنگ خارجی، ترور علمی، صف آرایی سیاسی و… برای جلوگیری از پیشرفت‌های ایران قدم نهاد و یک لحظه فکر شکست دادن انقلاب اسلامی را از سر بیرون نکرد.

وی افزود: خوشبختانه به برکت درخشش نور ولایت فقیه در انقلاب ایران و صبر، استقامت، توکل، بردباری و جوانمردی زنان و مردان غیور هیچ یک از توطئه‌های دشمن حتی در بخش‌های کوچکی نتوانست راه این ملت را برای فتح قله‌های بزرگ مسدود کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شگفتی اینجاست که تمامی این توطئه‌ها در جریان است و مقاومت ملت ایران هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود اما در راستای یک جنگ جهانی و پیوسته، ملت ایران در راه پیشرفت کشور از مرز اراده‌های دشمن عبور کرد و ایرانی شکل گرفت که مقاومت آن متکی بر منطق وحی بود.

سردار سلامی همچنین خودکفایی در زمینه‌های مختلف را ثمره تحمل سختی‌ها در یک چنگ تمام عیار با دشمن عنوان کرد و گفت: این شگفتی اسلام است که با گذشت ۳۵ سال از انقلاب و توطئه‌های متعدد دشمن ملت ایران از مسیر پیشرفت باز نایستادند و امروز نام ایران با افتخار برده می‌شود.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه باید از دستاوردهای انقلاب دفاع شود زیرا دشمن قدرت را حس می‌کند، اعلام کرد: دشمن از قدرت ما برآورد دارد و می‌داند که دوران حاکمیتش بر دنیا سپری شده و قدرت جدیدی ظهور یافت است و باید با آن با احتیاط و احترام سخن بگوید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ژرفای قدرت ایران که دارای سرچشمه‌های وحی است برای دشمن قابل درک و شناسایی نیست، آن‌ها باید بدانند کرانه‌های قدرت ما بیش از حد تصور آن‌هاست و این قدرت امروز به کار گرفته می‌شود و ما آمادگی، ظرفیت و استعداد دفاع از میهن خود را داریم.

وی گفت: تحریم‌ها ما را به شکوفایی رساند، جنگ به کشور ما قدرت داد، ما برای دفاع از این قدرت صف آرایی کرده‌ایم و هر روز نرخ رشد دفاعی بازدارنده ما بیشتر و بیشتر می‌شود.

سردار سلامی با بیان اینکه نبرد ما تمام نشده اما به نقطه‌های بسیار روشنی رسیده است و ما نگران هیچ چیز نیستیم، اظهار داشت: در عرصه دیپلماسی با دشمن هم آوردی می‌کنیم، در اقتصاد با اقتصاد مقاومتی همراه با عزم ملی، مدیریت جهادی و روحیه عاشورایی پیش می‌رویم و دیگر قدرت ما مهار پذیر نیست.

وی در پایان بابیان اینکه قدرت‌ها فقط یک گزینه در برابر ملت ایران دارند و آن هم انتخاب یک روش احترام برانگیز و احترام به ارزش‌های ملت ما است، تصریح کرد: این تنها راهی است که قدرت‌های می‌توانند برای تعامل سازنده با ایران به کار بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز