خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

مجموعه‌های فرهنگی استان البرز در ایام نوروز فعال است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۲۲۷

در نوروز امسال درب تمامی سینماها و سالن های تئاتر و پلاتو های نمایشی به روی مسافران باز خواهد بود تا در رهگذار سفر به این استان و ایام تعطیلات با فراغت بال شاهد برنامه های فرهنگی و هنری این استان باشند.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان از فعال بودن مجموعه‌های فرهنگی استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدموسی حسینی کاشانی در نشست خبری تشریح برنامه‌های ستاد هماهنگی خدمات سفراستان که در کاروانسرای شاه عباسی برگزار شد، به نمایندگی از صاحبان حوزه فرهنگ و هنر از آمادگی مجموعه‌های فرهنگی در نوروز ۹۳ خبر داد.

وی بیان کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با شهرداری پیام‌های تربیتی و فرهنگی متناسب با ایام فاطمیه در سطح شهر گسترده می‌شود.

کاشانی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده بازدید از خانواده معظم شهدا و دیدار با پیشکسوتان و هنرمندان استان نیز به عنوان دیگر برنامه‌های فرهنگ و هنر استان در دستور کار قرار داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: در نوروز امسال درب تمامی سینما‌ها و سالن‌های تئا‌تر و پلاتو‌های نمایشی به روی مسافران باز خواهد بود تا در رهگذار سفر به این استان و ایام تعطیلات با فراغت بال شاهد برنامه‌های فرهنگی و هنری این استان باشند.

وی افزود: با تمهدیدات اندیشیده شده نگارخانه‌ها، کارگاه‌های هنرهای تجسمی و کتابخانه‌ها نیز به عنوان دیگر مکان‌های فرهنگی در ایام نوروز در استان و شهرستان‌ها فعال خواهند بود.

کاشانی توزیع بسته‌های فرهنگی متناسب با این ایام را در بین مسافران نوروزی از دیگر برنامه‌ها بر شمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز