خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری البرز:

۱۵ دوربین نظارت تصویری جدید در جاده‌ های استان البرز نصب می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۰۹۴

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری جدید در سطح محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، علی زندی فر مدیر این اداره کل اظهار کرد: به منظور پایش کنترل ترافیک در سطح محورهای مواصلاتی استان البرز و اطلاع رسانی بهتر به کاربران جاده ای ۱۵  سامانه جدید نظارت تصویری در جاده های استان البرز نصب خواهد شد.

وی افزود: نظارت و رصد برخط وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به همین دلیل استفاده از دوربین‌های نظارتی باعث ارائه خدمت‌رسانی بهتر و آسان‌تر در مواقع ضروری به کاربران جاده‌ای می‌شود.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز تصریح کرد: هم اکنون ۴۲  سامانه نظارت تصویری در سطح جاده های استان فعال هستند که با نصب و راه اندازی این ۱۵  سامانه تعداد دوربین های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه ای استان به ۵۷  سامانه افزایش پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۵  سامانه تردد شمار و ۳۵  سامانه ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی و شریانی استان البرز فعال هستند.

زندی فر خاطر نشان: تصاویر دوربین های نظارت تصویری در مرکز مدیریت راه های استان البرز به صورت زنده دریافت می شود و رانندگان در هر لحظه می توانند با تماس با سامانه ۱۴۱  از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان البرز مطلع شوند.

استان البرز دارای ۱۶۶۶ کیلومتر راه می باشد که ۱۳۴ کیلومتر آن  آزادراه، ۹۲ کیلومتر بزرگراه‌، ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی ،۱۱۸ کیلومتر راه فرعی و ۱۲۹ کیلومتر راه روستایی دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز