خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد البرز:

پس از سه دهه عضویت سازمان ملی استاندارد در(ILAC) تحقق یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۸۰۳

مدیر کل استاندارد البرز مدیرکل استاندارد البرز از تحقق عضویت سازمان ملی استاندارد در(ILAC) پس از سه دهه خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد آئینی عضو شورای معاونین سازمان ملی استاندارد ایران و مدیرکل استاندارد استان البرز از جهادی دیگر در دولت مردمی و سازمان ملی استاندارد خبر داد و اعلام کرد که این سازمان پس از سه دهه به عضویت اتحادیه نظام آزمایشگاهی (ILAC) نهاد اعتبار بخشی بین المللی آزمایشگاهی درآمد.

مدیرکل استاندارد استان البرز ضمن تبریک فرارسیدن 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی به تمام خبرنگاران و فعالان این حوزه، اصلی ترین وظایف روابط عمومی را توزیع عادلانه، متعهدانه و انقلابی آگاهی ها در سطح جامعه دانست که موجب توسعه ارتباطات در میان جوامع می شود.

دبیر شورای استاندارد استان البرز در ادامه افزود: مسئولیت اجتماعی ما امروزه ایجاب می کند تا خدمات شایسته نظام جمهوری اسلامی را با مسئولیت پذیری به سطح جامعه انتقال دهیم و بنده خوشحال هستم که در گرامیداشت روز 27 اردیبهشت با خبر عضویت سازمان ملی استاندارد در اتحادیه نظام آزمایشگاهی (ILAC) نهاد اعتبار بخشی بین المللی آزمایشگاهی، کام ملت را شیرین کنیم.

مدیرکل استاندارد استان البرز در انتها گفت: ظفرهای بزرگ و اخیر در یک ماهه اخیر میسر نبود مگر با درایت های جهادی ریاست دولت مردمی و هدایت های متعهدانه رئیس سازمان ملی استاندارد که امروزه به کرات از سطح جامعه  ابراز رضایت شهروندان به ما منعکس می شود و خشنودی ملت از خدمتگزاران خود در سازمان استاندارد بزرگترین دلگرمی و پشتوانه ادامه راه ما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز