خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاون امور عمرانی استانداری البرز:

اجرای «طرح زوج و فرد» در هسته مرکزی و مبادی ورودی شهر کرج

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۶۲

طرح زوج و فرد خودرو‌ها از ۱۰ اسفندماه سال جاری تا پایان سال ۹۲ غیر از روزهای جمعه در مبادی ورودی شهر از ساعت ۱۴ بعد از ظهر تا ۲۰ عصر به اجرا در خواهد آمد.

ایلنا: سرپرست معاون امور عمرانی استانداری البرز از اجرای طرح زوج و فرد خودرو‌ها در هسته مرکزی شهر کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، مجید سریزدی با اعلام این خبر در جلسه شورای ترافیک استان افزود: طرح زوج و فرد خودرو‌ها از ۱۰ اسفندماه سال جاری تا پایان سال ۹۲ غیر از روزهای جمعه در مبادی ورودی شهر، از ساعت ۱۴ بعد از ظهر تا ۲۰ عصر به اجرا در خواهد آمد.

وی در خصوص نحوه اطلاع رسانی از اجرای طرح زوج و فرد در کرج نیز عنوان کرد: محدوده اجرای طرح و اطلاعات مرتبط با این مهم علاوه بر نصب تابلو، بنر، توزیع بروشور از طریق طریق رسانه‌های عمومی و تلویزیون شهری اطلاع رسانی می‌شود.

این مسئول، هدف از اجرای طرح زوج و فرد را کاهش مشکلات و معضلات ترافیکی به ویژه در هسته مرکزی شهر کرج در روزهای پایانی سال ذکر کرد و افزود: کنترل تبعات ناشی از معضل ترافیک از مهم‌ترین برنامه‌ها و سیاست‌های مسئولان استانی است که به تبع اهمیت این موضوع، نسبت به برنامه ریزی‌های متعدد در بخش‌های مختلف و مرتبط با موضوع ترافیک و تسهیل آن در شورای ترافیک اقدام می‌شود.

سریزدی تصریح کرد: مقرر است در مدت زمان اجرای طرح زوج و فرد، ایستگاه‌های موقت تاکسیرانی و اتوبوسرانی در مبادی ورودی شهر جهت آسایش ساکنین مستقر شود.

وی فراهم آوردن زمینه‌های مساعد و تمهیدات جدید مبنی بر کاهش معضلات ترافیکی در کرج را مهم ارزیابی کرد و افزود: سیاست کلی در ارائه پیشنهاد اجرای طرح زوج و فرد، فراهم آوردن تمهیدات جدید با هدف کاهش حجم ترافیکی در هسته مرکزی شهر است که علاوه بر اجرای طرح زوج و فرد، طرح‌هایی همچون؛ توقف مطلقاً ممنوع، نصب دوربین کنترل ترافیک، پارک‌های حاشیه‌ای و… نیز باید انجام شود.

وی در پایان با بیان اینکه اجرای طرح زوج و فرد خودرو‌ها طبق نقشه مورد توافق در هسته مرکزی شهر انجام می‌شود؛ «بلوار بسیج، کاج، مطهری، جمهوری، چهارصد دستگاه، بلال و شورا» را مسیرهای پیش بینی شده طرح زوج و فرد خودرو‌ها در شهرستان کرج اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز