خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد مطرح کرد:

۸۰۰۰ یتیم و فرزند محسنین در انتظار سخاوت مردم نوعدوست و نیکوکار استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۵۹۰

مدیرکل کمیته امداد استان البرز، گفت: ۸۰۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) استان البرز در ماه مبارک رمضان در انتظار دستان با سخاوت مردم نوعدوست و نیکوکار هستند.

به گزارش ایلنا از البرز، رضا البرزی با بیان اینکه این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با همکاری حامیان ونیکوکاران  از کودکان یتیم و بی‌سرپرست و همچنین از کودکانی که سرپرست آن‌ها به دلیل از کارافتادگی و بیماری توانایی اداره زندگی را ندارند حمایت می کند، گفت: ۸۰۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در ماه مبارک رمضان در انتظار دستان با سخاوت مردم نوعدوست و مهربان هستند.

وی ارتقای سطح معیشت و رفاه کودکان نیازمند را از اهداف اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین عنوان کرد و گفت: اظهار کرد: با توجه به ورود ایتام جدید به جامعه هدف کمیته امداد در هر سال، امیدواریم طی ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر با توجه به فضای معنوی ماه خدا شاهد افزایش تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین باشیم.

البرزی با اشاره به اینکه پایگاه‌های حامی‌یابی البرز  در مساجد، حسینیه‌ها، مراکز نیکوکاری، هیات‌های مذهبی و ادارات مستقر هستند گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت و مردم نوعدوست می‌توانند با واریز حداقل ماهیانه ۵۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود حمایت کنند.

مدیر کل کمیته امداد البرز یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز