خبرگزاری کار ایران

برگزاری ۲۰ پنل تخصصی در نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۸۲۴

نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام در حالی از امروز چهارشنبه شانزدهم اسفند ماه آغاز به کار کرده که ۲۰ پنل تخصصی در حوزه هوانوردی در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از البرز، این پنل ها در ایام برگزاری نمایشگاه توسط متخصصان و فعالان حوزه هوانوردی ارائه می شوند‌.

ضرورت استقرار اثر بخشی سامانه مدیریت ایمنی،تعمیرات و نگهداری هواپیماها، پیشرفت متخصصان جوان در صنعت هوانوردی، بررسی ابعاد نظام حکمرانی صنعت هوایی کشور، ضرورت پیاده سازی تحلیل جامع و بررسی روش های نوآورانه تامین مالی خطوط هواپیمایی، معرفی استارت آپ های صنعت هوانوردی و هوش مصنوعی، حال و آینده بخشی از پنل هایی است که در نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام ارائه خواهد شد‌.

همچنین، ظرفیت رشد و سرمایه گذاری در بخش کارگو و لجستیک، راهکارهای بهره برداری از ظرفیت زیست بوم دانش بنیان در صنعت هوانوردی، معرفی شهرهای فرودگاهی، جایگاه سرمایه های انسانی در صنعت هوانوردی، تحلیل شرایط واگذاری فرودگاه ها به بخش خصوصی، توسعه فعالیت هواپیماهای سبک و فوق سبک در کشور و ورزش های هوایی از دیگر پنل هایی است که در این نمایشگاه توسط کارشناسان و متخصصان حوزه هوانوردی ارائه خواهند شد‌.

نمایشگاه صنعت هوایی پیام از ۱۶ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ در فرودگاه بین‌المللی پیام از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برگزار خواهد شد، علاقمندان برای حضور و بازدید از این نمایشگاه می‌بایست با مراجعه به سایت www.payamairshow.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز