خبرگزاری کار ایران

با دخالت منابع طبیعی طالقان انجام شد؛

رفع تصرف ۲۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی شهرستان طالقان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۱۲۹

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان گفت: با اقدام یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان طالقان اراضی ملی متصرفین پلاک۹۴-اصلی موسوم به حسنجون از توابع شهرستان طالقان به صورت دیوارکشی و فنس کشی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع با حکم قضایی تخریب و به انفال بازگردانده شد.

به گزارش ایلنا از البرز، همایون اسماعیلی با اعلام این مطلب گفت: پس از پیگیری‌های یگان حفاظت و واحد حقوقی این اداره و طی مراحل قانونی سرانجام دستورهای لازم برای اجرای حکم رفع تصرف اراضی ملی واقع پلاک۹۴-اصلی موسوم به حسنجون به مساحت ۲۰۰۰متر مربع صادر شد و در نهایت با همکاری مامورین یگان حفاظت و شهرداری طالقان ونیزحضور مامورین نیروی انتظامی رفع تصرف انجام و این اراضی به انفال بازگردانده شد.

اسماعیلی با قدردانی از همراهی مسئولان شهرستان به ویژه مراجع قضایی و کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان تصریح کرد: از آنجا که منابع طبیعی متعلق به آحاد مردم و همچنین آیندگان است، حفاظت از این ثروت‌های خدادادی همکاری و مساعدت همه‌جانبه تمام دستگاه‌ها و مسئولان را می‌طلبد.

وی همچنین از مردم خواست در کنار حفاظت از عرصه‌های طبیعی و ملی در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی مراتب را از طریق شماره ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان به‌صورت شبانه‌روزی اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز