خبرگزاری کار ایران

در مصلی کرج انجام می‌شود؛

جذب نیرو با دو هزار فرصت اشتغال

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۳۴۱

قرارگاه جهادی اشتغال استان با همکاری فرمانداری های کرج و فردیس با شناسایی «دو هزار فرصت شغلی جدید» برای کارجویان و معرفی مستقیم نیروی کار آقایان و بانوان به شرکت های تولیدی و صنعتی در 10 آبان ماه در مصلی نمازجمعه کرج اقدام می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی‌های بعمل آمده با شرکت های تولیدی و صنعتی در شهرستان های کرج و فردیس، بیش از دو هزار فرصت شغلی برای معرفی کارجویان در جهت اشتغال و بکارگیری، شناسایی شده است.

کارجویان باید روز چهارشنبه دهم آبان ماه از ساعت 9 صبح لغایت 15 ظهر به همراه مدارک مربوطه در مصلی نماز جمعه کرج حاضر و با تکمیل فرم های پذیرش و مصاحبه مستقیم با مدیران منابع انسانی و مدیران عامل شرکت ها، نسبت به «استخدام» متقاضیان اقدام خواهد شد.

جذب نیروی کار در رسته های شغلی کارگر ساده، کارگر فنی ، جوشکار، تراشکار، برقکار، کارگر خدماتی، اپراتور تولید، مونتاژ کار، حسابدار و انباردار، نگهبانی و حراست و دیگر مشاغل مورد نیاز خواهد بود. 

در این برنامه دستگاه های حامی اشتغال، کارآفرینی و ارایه دهنده تسهیلات و سازمان های خدمات رسان نیز حاضر و به مشاوره در زمینه کسب و کار، اشتغال و کارآفرینی و تسهیلات اشتغال خواهند پرداخت. 

کارجویان می توانند نام و نام خانوادگی، سن و تحصیلات و شغل مورد درخواست یا عنوان شغلی دارای تجربه خود را به شماره پیامکی 10001000200098  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره 02632128000 داخلی 314 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز