خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

کلانشهر کرج با کمبود پارکینگ مواجه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۹۶۵

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای شهر کرج گفت: در کرج با کمبود پارکینگ مواجه هستیم که این امر ناشی از کمبود زمین است.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین مهاجری در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر و شهردار کرج از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری در این بازدید با اشاره به اهمیت اجرای پروژه خیابان انقلاب به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت: این پروژه دسترسی به بزرگراه شمالی را مهیا می‌کند و با بهره برداری از آن روند تردد خودروها تسهیل می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر کرج در خصوص پروژه ادامه بزرگراه شمالی افزود: در مسیر این پروژه پلی به نام گردشگری تعریف شده که برای تکمیل آن بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اگر اعضای شورای شهر  با تخصیص آن موافقت کنند، مسیر بزرگراه شمالی تا بلوار خوارزمی به سرعت تکمیل می‌شود.

مهاجری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به نیاز کرج به تامین پارکینگ در مناطق مختلف شهر اشاره کرد و گفت: پارکینگ منطقه هشت در صورت تامین اعتبار حدود یک ماه دیگر به بهره برداری میرسد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه این پارکینگ ظرفیت ۲۸۰ خودرو را دارد، اذعان کرد: در کرج با کمبود پارکینگ مواجه هستیم که این امر ناشی از کمبود زمین است و برای رفع این مشکل بنا شده در کنار پارک‌ها و فضای سبز، فضایی هم به عنوان پارکینگ در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز