خبرگزاری کار ایران

در راستای ارتقای سلامت روانی و اجتماعی جامعه کار؛

تفاهم نامه ادارات کل بهزیستی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۰۹۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل بهزیستی در راستای زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت روانی و اجتماعی جامعه کار و تولید، خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، عبدالله دارایی با اشاره به امضای تفاهم نامه‌ای اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری اداره کل‌های بهزیستی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت روانی و اجتماعی جامعه کار و تولید با حضور مدیران، معاونان و کارشناسان پیشگیری از آسیب های اجتماعی هر دو ارگان به امضا رسید.

وی افزود: این تفاهمنامه در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و سیاست های برنامه ششم توسعه کشور در حوزه سلامت روانی اجتماعی منقعد شد و هدف از این امر، گسترش همکاری های مشترک علمی، تخصصی و بهره مندی از امکانات و توانمندی‌های طرفین در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقای سلامت روانی و اجتماعی جامعه کار و تولید است.

دارایی گفت: از اهم تعهدات این تفاهم نامه می توان به اجرای برنامه‌های ارتقای سلامت روانی و اجتماعی جامعه کار و تولید با نیازسنجی و ارائه طرح‌های پیشنهادی در این زمینه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین فراهم آوردن شرایط بهره مندی جامعه کار و تولید از خدمات تخصصی مراکز روانشناختی، ژنتیک و اعتیاد تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان البرز به صورت حضوری و غیرحضوری اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز