خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزشی اتاق بازرگانی البرز و اتاق ایران و فرانسه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۸۰۷

رئیس اتاق بازرگانی البرز از امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزشی این تشکل بخش خصوصی با اتاق مشترک بازرگانی ایران و فرانسه خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، پرهام رضایی در حاشیه امضاء تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، مشاوره‌ای و اطلاع‌رسانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز و اتاق مشترک بازرگانی ایران و فرانسه بیان کرد: در قالب این تفاهم‌نامه، همکاری و مشارکت طرفین به منظور برگزاری دوره‌ها، همایش‌ها و رویدادهای تجاری برای فعالان اقتصادی استان البرز مدنظر است.

وی در ادامه گفت: برگزاری کارگاه‌ها و تورهای آموزشی تجاری داخلی و خارجی به منظور کمک به توسعه مراودات بین‌المللی و افزایش توان صادرات تولیدات ایرانی در راستای انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری در دستور کار قرار دارد.

رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به همکاری‌های مشترکی که تاکنون توسط این مجموعه و اتاق مشترک بازرگانی ایران و فرانسه در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی انجام شده است، افزود: سطح این تعاملات به یقین بیشتر از گذشته خواهد شد و در این راستا برای ارائه آموزش‌های لازم از ظرفیت‌های طرفین در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی همراه با تعیین محتوای کاربردی و جذب مدرسان مجرب استفاده خواهیم کرد.

وی در توضیح دیگر فعالیت‌های سازنده که در راستای امضای این تفاهم‌نامه همکاری پیش برده می‌شود،گفت: اتاق بازرگانی البرز ضمن مشارکت در برگزاری همایش‌های تجاری با هدف معرفی مزیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی این استان، از ظرفیت‌های اتاق مشترک بازرگانی ایران و فرانسه در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های علمی و تهیه محتوای آموزشی حضوری، الکترونیکی و دیگر برنامه‌های کاربردی در این راستا بهره‌مند خواهد شد. 

در دیداری که به منظور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی میان طرفین و توسط روسای دو اتاق بازرگانی تنظیم شد، دبیرکل اتاق بازرگانی البرز و دبیر اتاق مشترک ایران و فرانسه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز