خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اعلام کرد؛

ممنوعیت ورود وسیله نقلیه به محدوده عزاداری / همکاری پلیس یاران محرم باعوامل راهور در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۴۰۴

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از بین دست‌ های عزاداری ماه محرم در معابر این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ حمدالله رحمتی پور در ارتباط با محدودیت ترافیکی شب‌های محرم اظهارکرد: با توجه به حجم گسترده هیأت‌های عزاداری در شب‌های محرم درمعابر عمومی استان البرز، تردد هر گونه وسیله نقلیه موتوری و خودرویی از بین دسته های عزاداری در حال تردد در خیابان ها ممنوع است.

وی افزود: همچنین تردد کامیون‌ها از ساعت ۲۰ در محدوده و خیابان‌های اطراف مساجد، امامزاده‌ها و حسینیه ها ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان البرز اضافه کر: برای ایجاد نظم بهتر در دسته های عزاداری هنگام تردد در معابر و خیابان ها طی هماهنگی با مسئولان هیأت ها مقررشد که پلیس یاران محرم با پلیس هماهنگ بوده و نهایت همکاری را بعمل آورند.

این مقام انتظامی گفت: در این ایام تمهیدات ترافیکی ویژه برای کلیه مساجد، تکایا، حسینیه ها، مصلی ها و امامزاده ها اتخاذ شده است و تیم های پلیس راهور در قالب تیم های خودرویی و پیاده امنیت ترافیکی و انتظام بخشی مراسم عزاداری را تامین خواهند کرد.

سرهنگ رحمتی پور تاکید کرد : با توجه به اینکه اغلب عزاداران از لباس تیره استفاده می کنند، ضروری است مردم عزیز هنگام عبور در سطح سواره رو و نیز عبور از عرض خیابان با احتیاط تردد نموده و مراقب حرکت وسایل نقلیه باشند .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز بیان کرد: تمام تلاش خود را در این ایام به کار می گیریم تا بتوانیم به نحو مطلوب امنیت این عزاداری ها را تامین و خدمتگزار سوگواران  سرور و سالار شهیدان باشیم.

سرهنگ رحمتی پور خاطرنشان کرد: از مسئولان هیأت های عزاداری هم درخواست می کنیم مسیر تردد عزاداران را در خطوط اصلی عبوری انتخاب نکنند تا خدمات دهی دستگاه های امدادی و خدمات رسان با مشکل مواجه نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز