خبرگزاری کار ایران

تدوین سند ملی بانوان، در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۴۲

با وجود فعالیت هایی که در راستای بهبود وضعیت زندگی بانوان و خانواده در این استان انجام می شود، اما مشکلات زیادی در این بخش وجود دارد / یکی از اقدامات کوتاه مدت و میان مدت، حمایت جدی از بانوان آسیب پذیر از طریق فروش محصولات آنان در بازارچه های خود اشتغالی ست.

ایلنا: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز بر اهمیت آموزش بانوان استان البرز تاکید کرد و گفت: سند راهبردی در زمینه امور بانوان استان تدوین می شود.

به گزارش ایلنا در کرج، مریم فلاحی نوید با بیان این مطلب در برنامه زنده رادیویی «صبح البرز» اظهار داشت: برای داشتن توسعه پایدار باید مشارکت های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی همه آحاد جامعه را افزایش دهیم که زنان بخش مهمی از این جامعه به شمار می روند.

وی با بیان اینکه نقش زنان در جامعه ما بسیار مهم است، ادامه داد: با وجود فعالیت هایی که در راستای بهبود وضعیت زندگی بانوان و خانواده در این استان انجام می شود، اما مشکلات زیادی در این بخش وجود دارد.

وی یکی از اقدامات کوتاه مدت و میان مدت این دفتر را حمایت جدی از بانوان آسیب پذیر از طریق فروش محصولات آنان در بازارچه های خود اشتغالی عنوان کرد.

فلاحی نوید از جمله برنامه های میان مدت خود را، نگاه ویژه به ورزش بانوان ذکر کرد و گفت: در این راستا سند توسعه راهبردی ورزش جوانان استان تدوین شده که کار کارشناسی و برنامه ریزی جدی در حوزه ورزش بانوان استان را می طلبد.

وی گفت: درب دفتر بانوان به روی همه بانوان باز است و به همه بانوان استان قول می دهم برای حمایت از حقوق آنان از هیچ تلاشی دریغ نکنم. لازم به ذکر است روﯾﮑﺮد اداره ﮐﻞ ﺑﺎﻧﻮان اﺳﺘﺎﻧﺪاری اﻟﺒﺮز ﺣﻤﺎﯾﺖ و ھﺪاﯾﺖ ﺟﺪی ﺑﺎﻧﻮان و ﻇﺮﻓﯿﺖ ھﺎی ﻋﻈﯿﻤﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ھﻤﺎﻧﻨﺪ بانوی یخ نورد البرزی، در ﺗﻼش ﺷﺒﺎﻧﻪ روزی ﺑﺮای ﻓﺘﺢ ﻗﻠﻪ ھﺎی ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ و ﺑﺮاﻓﺮاﺷﺘﻦ ﭘﺮﭼﻢ ﺟﻤﮫﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان ھﺴﺘﻨﺪ.

وی در ادامه تصریح کرد: زھﺮه ﻋﺒﺪاﷲ ﺧﺎﻧﯽ، ﺗﻨﮫﺎ ﺑﺎﻧﻮی ﯾﺦ ﻧﻮرد اﯾﺮاﻧﯽ از اﺳﺘﺎن اﻟﺒﺮز اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﮐﺴﺐ ﺳﮫﻤﯿﻪ رﻗﺎﺑﺖھﺎی ﺟﮫﺎﻧﯽ ﯾﺦ ﻧﻮردی ۲۰۱۴ وارد ﺷﮫﺮ ﺳﻮﺷﯽ روﺳﯿﻪ ﺷﺪ؛ اداره ﮐﻞ اﻣﻮر ﺑﺎﻧﻮان اﺳﺘﺎﻧﺪاری اﻟﺒﺮزﺣﻤﺎﯾﺖ ھﺎی ﻣﺎدی و ﻣﻌﻨﻮی اﯾﻦ ورزﺷﮑﺎر را ﻋﮫﺪه دار ﺷﺪه اﺳﺖ.

اﯾﻦ ﻣﺴﺌﻮل در پایان خاطر نشان کرد: ورزش ﺑﺎﻧﻮان ھﻤﺎﻧﻨﺪ ﺳﺎﯾﺮ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ھﺎی اﯾﻦ ﻗﺸﺮ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﮔﺬار در ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺑﺮای اﯾﻦ اداره ﮐﻞ ﺣﺎﯾﺰ اھﻤﯿﺖ اﺳﺖ و ﺑﺮای آن ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز