خبرگزاری کار ایران

در ۹ ماهه اول ۹۲ صورت گرفت:

کشف بیش از ۱۶۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۵۱

مشروبات الکلی، انواع سلاح، سیگار خارجی، فرآورده های نفتی، خودرو خارجی، موتورسیکلت، لوازم صوتی و تصویری، دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، پوشاک و کفش و گوشی تلفن همراه و لامپ کم مصرف از جمله اقلام مکشوفه می باشند.

ایلنا: مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرز از کشف ۱۶۵ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال کالای قاچاق در ۹ ماهه اول ۹۲ در استان خبر داد و گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی و لزوم حمایت از کار و سرمایه ایرانی اولویت مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

به گزارش " ایلنا " در کرج، گعلی اکبر زارعی نژاد " با بیان این مطلب در هشتمین نشست استانی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به تشریح سیاست های جدید ستاد مقابله با قاچاق کالای کشور و کمیسیون های استانی پرداخت.

وی عمده ترین محور این سیاست ها را شفاف سازی اقتصادی در چارچوب اقتصاد مقاومتی و بالا بردن فرهنگ مصرف در کنار افزایش کیفیت کالاهای ایرانی بر شمرد.

رئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز با ارائه گزارش از فعالیت های این کمیسیون، ارزش ریالی کشفیات استان در ۹ ماهه اول سال ۹۲ را برابر با… / … / ۱۶۵/۳۷۴ ریال و متشکل از ۲۲ قلم کالا عنوان کرد که عمده ترین آن مشروبات الکلی، انواع سلاح، سیگار خارجی، فرآورده های نفتی، خودرو خارجی، موتورسیکلت، لوازم صوتی و تصویری، دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، پوشاک و کفش و گوشی تلفن همراه و لامپ کم مصرف است.

شفیعیان همچنین به وضعیت گشت های میدانی، بازرسی اصناف استان و فعالیت های انجام شده در این راستا پرداخت و اظهار امیدواری کرد که این مشکلات به تدریج برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز