خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز:

کلیه دستگاه‌های استان البرز آماده اجرای «طرح تحرک» هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۶۴

«طرح تحرک» طرح ابلاغی از سوی وزارت کشور است که تلاش شده است با هدف کاهش آسیب‌های خانواده و ارتقاء سلامت با تقویت ارزش‌های اسلامی در راستای تحکیم بنیان خانواده به کار گرفته شود.

ایلنا، مدیرکل امور بانوان استانداری البرز از بانوان مشاور در فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان بازوان اجرایی قدرتمند یاد کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، مریم فلاحی نوید با بیان این مطلب در نشست مشاوران فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: کلیه دستگاه‌ها آمادگی لازم را جهت هر گونه بازدید میدانی از فعالیت‌های حوزه زنان در راستای اجرای آئین نامه ابلاغی وزارت کشور پیرامون «طرح تحرک» در دستگاه‌ها دارد.

وی در تشریح این طرح افزود: «طرح تحرک» طرح ابلاغی از سوی وزارت کشور است که تلاش شده است با هدف کاهش آسیب‌های خانواده و ارتقاء سلامت با تقویت ارزش‌های اسلامی در راستای تحکیم بنیان خانواده به کار گرفته شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری البرز گفت: تمامی موضوعات مربوط به حوزه زنان در راستای اجرای این طرح و در قالب طرح‌های دیگری همچون؛ ملی مطلع مهر، آئین زندگی متعالی و مطهره پیگیری می‌شود.

فلاحی نوید در این جلسه خطاب به مشاوران فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی یادآوری کرد: کلیه دستگاه‌ها آمادگی تقویت برخی از فعالیت‌های اجرا نشده مانند؛ بحثتقویت مدیریت مهد کودک‌ها، تقویت فعالیت‌های فرهنگ سازی خانواده‌های متعادین و… را داشته باشند.

مدیرکل امور بانوان استانداری البرز در پایان گفت: پیشنهادات و مشکلات حوزه بانوان حول چهار محور؛ قانونی، اجتماعی، اداری و پژوهشی به کلیه دستگاه‌های مربوطه و فرمانداری‌ها ابلاغ خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز